Orderhandläggare / administratör till Telia Company! - Bravura - Butikssäljarjobb i Stockholm
Orderhandläggare / administratör till Telia Company!
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-07-02

Företaget
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö.
I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura. Uppdraget är initialt på 6 månader med goda chanser till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som orderhandläggare kommer du att arbeta i team med tre andra kollegor. Du kommer att bevaka, granska samt göra kalkyleringar på de produktbeställningar som görs för att sedan kunna orderlägga dem. Din arbetsdag präglas främst av administrativa uppgifter men det förekommer även en del kontakt via telefon med Telias säljare samt andra medarbetare.
Som orderhandläggare får du en gedigen introduktion och du blir en del av ett team med god samhörighet i ett trivsamt arbetsklimat med bra arbetsmiljö.


Kvalifikationer
* Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
* Några års arbetslivserfarenhet av kvalificerade administrativa arbetsuppgifter
* Goda kunskaper i Excel och god systemvana
* God förmåga att kommunicera, muntligt och skriftligt, på svenska och engelska

För att lyckas i rollen som orderhandläggare ser vi att du är självgående, strukturerad och har förmågan att arbeta såväl proaktivt som reaktivt. Du är en prestigelös person som drivs av att hitta möjligheter till förbättring och utveckling. Vidare har du ett sinne för siffror, logiskt tänkande och en god problemlösningsförmåga.
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet i urvalsprocessen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, administratör, handläggare, back office, telekom, teknik, administration, admin, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4233607

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: