Orderadministratör till teknisk team hos Medicintekniskt bolag - Placera Personal AB - Kontorsjobb i Stockholm
Orderadministratör till teknisk team hos Medicintekniskt bolag
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.

BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. De har sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från och dotterbolag i Norge, Finland och Danmark. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver sälj- och marknadsavdelningen också en gemensam kundservice, IT, HR samt ekonomiavdelning. Till deras tekniska serviceteam söker de nu en orderadministratör.

Tjänsten
Som orderadministratör kommer du att ingå i ett teknisk team på 3 personer. Då Becton är ett medicintekniskt bolag så kommer du att arbeta med instrumentordrar. Du ger administrativt stöd åt företagskunder som lägger beställningar men hjälper även flera interna medarbetare med orderhantering och administration. I dina arbetsuppgifter ingår det bl.a att stötta säljteamet och dina två andra kollegor i teamet du tillhör. Du svarar på frågor om lagersaldo, lägger beställningar, ser till att samordna installationsprocesser med mera. Tjänsten är en så kallad Hyr- köp där du anställs som konsult de första 6 månaderna med ambitionen att gå över i en anställning hos Becton Dickinson efter det.


Publiceringsdatum
2018-08-20

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

* Du har tidigare erfarenhet av en administrativ roll
* Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
* Du har flytande kunskaper i engelska i tal och skrift
* Du har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i SalesForce
* Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
* Meriterande om du har kunskaper i Norska, Danska eller Finska

Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar till ett positivt arbetsklimat.

Anställningstyp/arbetstider
Hyr-köp. Du blir konsult via Placera Personal de första 6 månaderna med ambitionen om att gå över i en anställning hos BD efter det.
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Mån-Fre 8-16:30.
Placering: Marievik

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4298391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: