Orderadministratör till medicintekniskt företag - Perido AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Orderadministratör till medicintekniskt företag
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-04-30

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm

Perido söker en person som orderadministratör till vår kund. Du kommer få möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt företag som finns i hela Skandinavien och levererar medicinteknisk utrustning. Företagets kontor är beläget i Järfälla utanför centrala Stockholm.

Här får du en unik möjlighet att arbeta i en stimulerande administrativ roll med många utmaningar. Du kommer att ha såväl intern kontakt med lager som extern kontakt med beställare och företagskunder som behöver din assistans. Ditt huvudansvar omfattar att föra in beställningar i ordersystemet där du arbetar med telefon och mail som huvudverktyg.

Vi letar efter dig som är en social och utåtriktad person som trivs i en miljö där du får umgås och arbeta nära andra människor. I ditt arbete av orderhantering är du mycket strukturerad och noggrann. Du är en driven problemlösare som vågar ta för dig, men samtidigt är du inte rädd att be om hjälp om du är osäker. I kontakten med externa kontakter har du en god kommunikativ förmåga och du har ett medvetet serviceinriktat förhållningssätt.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-04-30

Kravprofil för detta jobb
* Gymnasial utbildning
* Erfarenhet inom order och/eller logistik
* Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
* Goda kunskaper i MS Navision

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde 2018-06-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en social person som samtidigt trivs i administrativa system och drivs av att hitta effektiva lösningar? Har du tidigare erfarenhet inom orderadministration och letar efter ett jobb där du får vara spindeln i nätet? Ett etablerat företag inom medicinteknik letar just nu efter sin nästa orderadministratör. Letar de efter dig? Läs vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30025 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-30
Ange följande referens när du ansöker: 30025
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4115629


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: