Orderadministratör till internationellt företag

Avanzera AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund som är ett stort internationellt företag inom hemelektronik, växer stadigt inom den nordiska marknaden och söker nu en ny medarbetare som administratör inom marknad och order. Företaget har i dag fler än 10 000 anställda i Europa och ca 70 av dessa medarbetare tillhör den nordiska organisationen och sitter i fräscha lokaler i södra Stockholm. Tjänsten är placerad vid Telefonplan.

Detta är ett konsultuppdrag då en i teamet ska gå på föräldraledighet. Uppdraget är tänkt att påbörjas under mars-april och kommer att pågå under ett år med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön samt friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
För att trivas i rollen bör du ha lätt för att få kontakt med andra människor och vara social och mycket serviceinriktad. Vidare är du, självständig, flexibel och har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast. Du drivs av att hjälpa människor, du är noggrann och tycker om ordning och reda samt ett högt arbetstempo med mycket som händer på en gång. Du är bekväm med att arbeta i Officepaketet framför allt Excel, samt har goda kunskaper i SAP och god datavana i övrigt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Orderregistrering i SAP
• Besvara inkommande mail och samtal från kunder gällande leveranstider, priser och produktinformation.
• Assistera försäljningsavdelningen och chefer.


Din bakgrund:
Du ska ha fullständig gymnasial utbildning, erfarenhet av marknadsföring. Behärska svenska och engelska flytande i så väl tal som skrift. Du är bekväm med att arbeta i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt har goda kunskaper i SAP. Intresse för tekniska produkter inom hemelektronik exempelvis ventilation/luftvärmepumpar. Relevant arbetslivserfarenhet för denna tjänst är önskvärd.

Som person är du ansvarstagande och serviceinriktad. Du ska ha ett helhetstänk som gör att du lätt ser vad som bör göras och på vilket sätt det ska göras. Stresstålighet och flexibilitet är mycket viktiga egenskaper.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-01-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1152
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 08-54528307

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4562300

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: