Orderadministratör / säljsupport till internationellt ftg - Randstad AB - Inköpar- och marknadsjobb i Malmö
Orderadministratör / säljsupport till internationellt ftg
Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Randstad AB i Malmö

Orderadministratör / säljsupport till internationellt distibutionsföretag
Är du trygg i din roll som orderadministratör eller säljsupport, vill du utvecklas och lära dig hur ett annat företag arbetar med orderflödet och ser du att ditt nästa jobb kan vara inom distribution? Då kan vi ha ditt nästa jobb! Till vår kund i Malmö söker vi för ett uppdrag på initialt 6 månader en vass orderadministratör som är trygg i sig själv och nyfiken på nya utmaningar. Uppdraget är en långsiktig tillsättning för vår kund och om allt faller väl ut kommer anställningen att övergå till kunden på sikt.

Omfattning: Heltid med start den 30/7

Publiceringsdatum
2018-06-20

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljsupport/orderadministratör arbetar du rutinstyrt enligt företagets processer med fokus på att alla inkommande order ska hanteras och generera ordererkännande. Hanteringen innebär att utifrån en beställning lägga in artikelnummer/mängd/pris/leveransdatum för att nästa steg i processen ska kunna starta och leverans till kund påbörjas. 80% av alla beställningar kan skickas utifrån vad som finns på lager, 20% behöver beställas från leverantör och då lägger man den beställningen också. Det som kan göra rollen komplex är om pris saknas eller annan information är bristfällig från säljare eller kund, då kan det krävas lite eftersökning för att underlaget ska bli så komplett som möjligt för att kunna hantera uppkomna situationer så bra som möjligt med kort varsel.

För dig som letar efter en roll där du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar utifrån en rutinstyrd process är detta ett spännande uppdrag!

Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 2 års tidigare erfarenhet från liknande arbete inom orderadministration, med fördel från en internationell organisation. Svenska flytande i tal och skrift är ett krav, samtidigt sker mycket kommunikation på engelska så där behöver du också känna dig trygg. Godkänd gymnasieutbildning är ett krav, har du någon form av eftergymnasial utbildning inom området är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person ser vi att du har en ödmjuk och lättsam inställning till saker som händer runt omkring dig, du har god självinsikt i var dina egna begränsningar finns och du är trygg i dig själv och din yrkesroll. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Anställningen kommer att börja som inhyrd konsult via Randstad. Uppdraget är initialt på 6 månader, men är en långsiktig tillsättning från kundens sida. Det finns goda möjligheter till förlängning och övertag av anställning av kunden.

Om Randstad:

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista dag att ansöka är 2018-07-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Startdatum för uppdraget är den 30/7.

För information: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofie Berg på sofie.berg@randstad.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-04
Ange följande referens när du ansöker: 201157328
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Berg

Företag
Randstad AB

Adress
Randstad AB
Styrmansgatan 2
21118 MALMÖ

Kontorsadress
Styrmansgatan 2, 21118 MALMÖ

Jobbnummer
4216111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: