Orderadministratör/kundsupport till Industriföretag

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige

Trivs du att arbeta med kundkontakter och har erfarenhet av orderhantering? Kan du börja på ett nytt uppdrag omgående? Då har vi jobbet för dig! Vi på Adecco erbjuder nu ett spännande uppdrag som orderadministratör hos en av våra kunder i Fagersta!

Publiceringsdatum
2019-04-04

Om tjänsten
I rollen som orderadministratör/supportmedarbetare kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter och ge support till kunder per telefon och post.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
• Orderadministration, registrering
• Lager- och orderhantering
• Retur- och reklamationshantering
• Kundsupport

Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter inom orderhantering, kundsupport eller som administratör. För att lyckas i rollen behöver du känna dig bekväm i en utåtriktad roll där du dagligen har många kontakter med kunder direkt via telefon och e-post. Som person är du noggrann, effektiv, engagerad och serviceminded. Du är också lösningsorienterad och ser hellre möjligheterna än hindren. Du behöver även känna dig trygg i att kommunicera på såväl svenska som engelska, gärna även tyska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Till att börja med är uppdraget till i höst. För rätt person finns stora möjligheter till förlängning eller att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Ulrika Struve via 023-70 55 96 alt. ulrika.struve@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administration, orderadministration, administratör, orderadministratör, kundtjänst, konsult, tjänsteman, innesälj

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-20
Ange följande referens när du ansöker: ref-29517
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ulrika Struve 023-70 55 96

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Bangårdsgatan 1
73740 FAGERSTA

Kontorsadress
Bangårdsgatan 1

Jobbnummer
4712139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: