Order- och inköpsadministratör till företag i Kista

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order- och inköpsadministratör till företag i Kista" (publicerad 2019-05-09) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.


Publiceringsdatum
2019-01-15

Om tjänsten
Vår kund med lokaler i Kista söker nu en order- och inköpsadministratör. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du blir anställd som konsult via Placera Personal i 6 månader med god möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter kommer att vara av varierande storlek. Du arbetar brett med inköp av material till kontoret och hanterar ordermottagning och ordererkännanden. Du bokar utleveranser av artiklar där det i vissa fall ingår tullhantering som ska hanteras enligt gällande lagar och förordningar. I tjänsten kommer det även ingå att kontrollera så att faktureringen blir rätt och att slutkontrollera de produkter som lämnar lagret. Du kommer att rapportera delar av ditt arbete till olika funktioner på företaget och även ansvara för viss dokumentation av produkterna.


Kvalifikationer
För att passa in i denna tjänst söker vi dig som stämmer in på följande kvalifikationer

* Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* Du har erfarenhet inom order- och logistikhantering
* Du talar och skriver svenska och engelska
* Du har goda systemkunskaper, Monitor och Sharepoint är ett plus
* Du har goda Excelkunskaper

Personligt
I denna tjänst lägger vi stor vikt vid att du är självständig i ditt arbete och att du har ett personligt driv. Din kommunikativa förmåga är mycket god samtidigt som du är lösningsorienterad och noggrann.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid. Start omgående. 6 månaders konsultuppdrag. Placering: Kista

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 0702 44 99 59

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4556771

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: