Operativ inköpare till internationellt företag i Landskrona!

Framtiden i Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Landskrona, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv, Lund eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett världsledande bolag inom säkerhetslösningar? Då är detta tjänsten för dig!

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som operativ inköpare kommer ditt fokus att ligga på inköp av material för projekt inom en given kostnadsram. Tjänsten innebär bl.a. intagande av materialpriser från leverantörer och göra beställningar enligt plan.

I tjänsten ingår fakturahantering och kontinuerligt övervakande samt reviderande av gjorda beställningar utifrån förändrade behov. Tjänsten är på heltid med arbetstimmar från 08.00-17.00.

OBS! Tjänsten är tillfällig pga. extra arbetsbelastning under en 3 månaders period som eventuellt kan bli längre!

OM FÖRETAGET
Vår kund är en världsledande leverantör av automatiska entré- och portlösningar. Företaget erbjuder ett stort antal produkter och tjänster till en global kundkrets i över 75 länder. Du får här chansen att bli en del av ett stort och spännande företag med många möjligheter!

VI SÖKER DIG...
• som har arbetat med inköp tidigare. Som person är du noggrann, strukturerad, effektiv och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Denna roll ställer dessutom krav på flexibilitet då uppdraget går från högt till lågt vilket också innebär att du är en snabblärd team-player.

SKALLKRAV
• Minst 1-2 års erfarenhet av liknande roller
• Vana av att arbeta i ett ERP system
• God vana i Excel och Word

OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

VILLKOR
Startdatum: 1 december eller enligt överenskommet.
Placeringsort: Landskrona
Arbetstider: 08.00-17.00
Omfattning: Uthyrning 1/12-2021 till 28/2-2022 med möjlighet till förlängning.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 40 Timmar

Publiceringsdatum
2021-11-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_45469_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Haris Haskic
haris.haskic@framtiden.com

Jobbnummer
6133852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: