Office Manager till företag i Göteborg

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2023-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till företag i Göteborg" (publicerad 2023-08-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-02-28

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid där sysselsättningsgraden är 85% som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Företaget är en nationell branschorganisation som arbetar för en hållbar och fungerande fastighetsmarknad för sina 15 000 medlemmar. Detta innefattar bland annat arbete med opinionsbildning, medlemsservice, juridiska frågor, miljöfrågor, hyresförhandling, kommunikation, event och utbildning. Den regionala organisationen har sitt huvudkontor i centrala Göteborg där en grupp på 30 personer arbetar.

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager har du en central roll i organisationen där du får möjlighet att arbeta med stor variation inom service och administration. I rollen har du ett helhetsansvar att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande kontorsmiljö för både medarbetare och kunder. Du har ansvar för porttelefonen och att ta emot och ge service till alla kontorets besökare. Därtill arbetar du koordinerade, har hand om bokningar av resor och hotell, konferenser, beställningar av kontorsmaterial, kontakt med företagskunder, mat och fika. I det administrativa arbetet ingår exempelvis beställningar, leveranser, posthantering samt systematiskt brandskyddsarbete. I rollen ingår många kontaktytor, både interna och externa, där du tar emot besökare, har kontakt med kunder och leverantörer samt samarbeten med kollegor. Du kommer även att ansvara för administrationen av onboardning och offboardning processen för medarbetare vilket bland annat innefattar att se över olika behörigheter och registrera ID-kort.
• Hålla kontorsytor representativa samt ha ansvar över den generella kontorsservicen
• Boka resor, hotell och ha hand om beställningar av kontorsmaterial, mat och fika.

• Hantera reseräkningar, besvara mejl samt koordinera möten och event
• Välkomna besökare och stöttar kollegor med både praktiska och administrativa ärenden

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God dator och systemvana, meriterande med kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
• Erfarenhet av liknande roll tidigare exempelvis som kontorsassistent, VD assistent, receptionist eller kontorsadministratör är meriterande

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du som person är utåtriktad, social och initiativtagande med en serviceinriktad inställning till ditt arbete. Du är flexibel och har förmågan att hitta lösningar på problem samt ser möjligheter där andra ser hinder. Vidare är du en noggrann och strukturerad person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är villig att stödja och hjälpa dina kollegor i de områden som behöver extra hjälp. Därtill har du förmågan att ge utmärkt service till både kollegor och besökare, samtidigt som du trivs i en koordinerande och varierande roll. Du har en självständig arbetsstil och kan ta egna initiativ och beslut när det behövs, samtidigt som du är flexibel lagspelare och villig att hjälpa till med det som behövs.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7496833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: