Office Manager till företag i centrala Stockholm

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Office Manager för start under augusti månad. Företaget har sina lokaler i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med intention från kund att vilja erbjuda en tillsvidareanställning på sikt. Under uppdragstiden kommer du att vara anställd via oss på Avanzera. Vi erbjuder fast månadslön, betald semester samt friskvårdsbidrag.

Publiceringsdatum
2020-05-22

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du att få möjlighet att arbeta i en bred roll och ha ansvar för lokaler, måltider och material inför möten, beställa kontorsmaterial, boka resor och hålla ordning i gemensamma lokaler. Andra förekommande arbetsuppgifter som kommer att ingå är;

• Planera inför och implementera nya policys och rutiner
• Ta in offerter och jämföra olika leverantörer
• Introduktion av ny personal
• Agera värd/värdinna för interna kurser samt större internationella grupper
• Vara kontaktperson för externa kontakter såsom hantverkare, lokalvårdare, hyresvärd m.fl.
• Medverka i planering och utförande av personalevent
• Diverse övrig administration

Bakgrund
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administration och service, gärna i rollen som Office Manager. Du är en god administratör som tycker om struktur och flöden. Eftersom företaget verkar internationellt samt även har internationella kunder krävs det att du har mycket goda kunskaper i engelska, tal såväl som skrift. Goda kunskaper i Officepaketet är också en förutsättning för att lyckas i denna position.Som person är du ödmjuk, självgående, ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du drivs av att ge kunderna ett positivt och proffsigt bemötande. Du är prestigelös och har öga för detaljer. Vidare tycker du om att arbeta i ett högt tempo och du har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifter och snabbt omprioritera.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1328".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
5236576

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: