Office Coordinator som brinner för service till ISS Stockholm

ISS Facility Services AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

ISS Facility Service söker en Office Coordinator som brinner för service!

Till vår verksamhet i Solna söker ISS Facility Service en positiv och engagerad receptionist som är redo att ta nästa steg till en ledande befattning i rollen som Office Coordinator.

Du brinner för service, älskar dina kunder och sätter en ära i att alltid leverera proffsigt. I rollen blir du vår kunds ansikte utåt där du med ett professionellt mottagande får kunden och dess gäster att känna sig varmt välkomna i en trivsam och säker miljö.

Om rollen

Vi erbjuder en spännande och flexibel roll med stort eget ansvar i nära samarbete med chef, kollegor och vår kund. Som Office Coordinator är din huvudsakliga uppgift att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och välfungerande arbetsplats för såväl medarbetare som för besökare.

Placeringsort är kundens huvudkontor i Solna med 1700 kontorsplatser. Rollen kräver ett tätt samarbete mellan befintliga kollegor. Vi har tre receptionister varav två arbetar i Solna och en på kundens kontor i Liljeholmen med 500 kontorsplatser. Daglig kontakt och nära samarbete mellan kollegor är otroligt viktigt då alla hjälps åt och stöttar varandra vid frågor och vid frånvaro.

Det finns stor potential för utveckling av rollen då befintlig Service Manager har som målsättning att hitta sin "högra hand" samt en person som ser sig själv arbeta som Service Manager i framtiden.

Exempel på arbetsuppgifter

• Bemanning av receptionen upp till 50%
• Daglig kundrelation med alla som arbetar i huset
• Ha koll på säkerhetsrutiner, lås, larm, första hjälpen
• Kontakt med kundens samarbetspartners och leverantörer
• (restaurang, fastighetsskötare, säkerhetsbolag mfl)
• Administrera och koordinera mindre projekt
• Vara single point of contact för kund
• Ständigt arbeta med att förbättra kunds lokaler och upplevelsen för anställda i huset
• Hantera felanmälningar, förbättringsförslag, tillbud, behörigheter och säkerhetsfrågor
• Hantera konferens, catering, café och event
• Övriga administrativa uppgifter som fakturahantering, tidrapportering, analys av kundundersökning
• Dagligt samarbete och stöttning med vaktmästeri och lokalvård
• Bidra till ständiga förbättringar av arbetsrutiner och kundupplevelse

Din Profil

För att du ska trivas hos oss och i rollen behöver du vara en prestigelös kollega som gillar att samarbeta, ger allt för kunden och drivs av ett omväxlande arbete där du är spindeln i nätet. Du har en arbetsglädje som smittar, har öga för detaljer och är flexibel vid förändringar. Du är en god organisatör och kommunikatör van att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du delar våra värderingar om ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet.

Publiceringsdatum
2023-02-07

Kvalifikationer
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Officepaketet (Outlook, Word, Excell)
• Vana att lära sig nya datasystem
• Minst 2 års erfarenhet av receptionsarbete

Vad vi kan erbjuda dig

En varierande roll där du tillsammans med dina kollegor har ansvaret och friheten att utforma ert arbete. Vi är ett tight team där vi hjälper varandra genom att dela med oss och ha roligt tillsammans. Vi sätter högt värde i att leverera professionell service i alla lägen där din insats har stor betydelse för kundens helhetsupplevelse och för att nå uppsatta mål. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom varierande områden.

Anställningens omfattning

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40 timmar per vecka med 6 månaders provtidsanställning. Rullande arbetstid mån-fre kl. 07.30-17.30. Start snarast efter överenskommelse. Löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum gått ut 2023-03-15.

Obs! Vi tar endast emot ansökningar via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer makuleras obehandlade.

Har du frågor om tjänsten kontakta Therese Andersson , Service Manager, 073-436 01 95 therese.andersson@se.issworld.com

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Iss Facility Services AB (org.nr 556410-3280)

Arbetsplats
ISS Facility Services AB

Jobbnummer
7422384

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: