Norsktalande kundtjänst / 2nd line Support till Palette

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-18

Företaget
Palette är marknadsledande i Norden på att automatisera processen från inköp till betalning med deras egenutvecklade produkt PaletteArena. De hjälper cirka 4500 kunder i 50 länder att koppla ihop inköp, fakturor och avtal. Palette har över 90% nöjda kunder som rekommenderar deras produkter till andra samt anser att det var en väl värd investering. I Sverige har företaget 100 medarbetare på fem orter med huvudkontoret placerat i Stockholm.

Palette har tidigare haft lokala supportteam men skapar nu en global supportorganisation för alla Palettes marknader. Vi letar nu efter en medarbetare som i första hand hanterar ärenden från norska kunder, men vid behov även ärenden för svenska och engelsktalande kunder. Företagskulturen präglas av korta beslutsvägar och öppenhet för idéer från medarbetare.


Dina arbetsuppgifter
I rollen ingår du i teamet 0m sex personer där du främst arbetar med problemlösning och support gällande företagets egenutvecklade system, PaletteArena. Du hanterar ärenden via e-post och telefon som registreras av kunder och partners i Palettes ärendehanteringssystem. De ärenden som kommer in är av olika komplexitet och kan innebära arbete med såväl applikationen som bakomliggande system såsom Microsoft SQL. Utöver våra egna produkter supporterar vi tolkningsprogramvaror från ReadSoft/Kofax. Tillsammans med teamet har ni ett gemensamt ansvar för att alla ärenden hanteras i tid och med en hög servicenivå. Förutom support hanterar teamet mindre konsultuppdrag, som till exempel utbildningar i systemet.


Kvalifikationer
• Flytande norska i såväl tal som skrift
• Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service är meriterande

För att trivas i rollen är du en person som ständigt vill utvecklas och lära dig nya saker. Du har en stark servicekänsla och sätter stort värde att hjälpa både kunder och kollegor. Vidare är du nyfiken, öppen och har ett stort engagemang. Du motiveras av att agera problemlösare och har intresset att fördjupa dig i problem av varierande komplexitet. Vi ser att du är kommunikativ och social samt att du trivs med rådgivande ansvar samt är duktig på att anpassa din kommunikation efter person och situation.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, support, 1st line, 2nd line, teknisk support, teknik, IT, service, helpdesk, servicedesk, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, norska, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Eiman Larsson linn.eiman@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4210777

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: