Medicinsk Sekreterare, Administrativa Enh. Nhhc, Neurologavd., U

Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals i Umeå, Skellefteå eller i hela Sverige

Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.

Som medicinsk sekreterare är du anställd inom Administrativa enheten vid Neuro-, huvud-, halscentrum (NHHC) med placering på Neurologavdelningen. Det är en dynamisk och modern klinik och som har ett brett arbetsfält från länsdelssjukvård till högspecialiserad vård inom Norra sjukvårdsregionen. Kliniken är knuten till institutionen för Klinisk vetenskap inom Medicinska fakulteten vid Umeå Universitet.

Vi söker kollega som vill vara med och skapa ett bra mottagande och omhändertagande för våra patienter på neurologavdelningen.
Hos oss får du:
• Ett mycket roligt, självständigt och omväxlande arbete.
• Ett nära och prestigelöst samarbete med övrig personal och kliniker.
• Dagtid måndag till fredag.
• Aktivt medverka till att utveckla verksamheten med nya tankar och idéer.


Publiceringsdatum
2021-02-04

Arbetsuppgifter
Som medicinsk sekreterare hos oss ger du viktig service och möjliggör insatser som påverkar många.

Dina arbetsuppgifter
Som medicinsk sekreterare hos oss ger du viktig service och möjliggör insatser som påverkar många.
Arbetet hos oss innebär journalskrivning, telefonservice, boka och kalla patienter utifrån önskemål och efterfrågan, skanning samt remiss- och posthantering m.m.

Vi har nära samarbete med neurologmottagningen, neurokirurgen och neurorehab. Men även med övriga medarbetare inom centrat.
Arbetet innebär även att ge god service till kollegor och patienter och att du känner dig bekväm i patientkontakter.


Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• Har medicinsk sekreterar-/vårdadministratörsutbildning.
• Är flexibel, stresstålig, serviceinriktad och hjälpsam.
• Har god samarbetsförmåga, kan arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt.
• Kan arbeta i skiftande tempo.
• Tycker om att lära dig nya saker.

Det är meriterande om du har yrkeserfarenhet och vana att arbeta i systemet NCS Cross.

Om arbetet låter intressant och du känner igen dig i beskrivningen ovan ser vi fram emot din ansökan.

ÖVRIGT
Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan
https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/att-vara-medarbetare

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast enligt ÖK.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1005120".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Västerbotten (org.nr 232100-0222)

Arbetsplats
Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals

Jobbnummer
5557512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Västerbotten, Skrivenhet Neuro- huvud- hals: