Ledigt jobb som Customer Service Manager till företag i Tyresö
Experis / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Experis i Stockholm söker just nu dig som har erfarenhet av att arbeta som kundtjänstchef eller dylikt till vår kund, ett stort bolag placerat i Tyresö. I rollen kommer du att styra över företagets kundtjänstteam och se till att teamet håller högsta möjliga servicenivå. Vi söker dig som är en duktig ledare, flexibel och har ett stort sinne för service. Stämmer detta in på dig? Sök jobbet idag!
Publiceringsdatum2018-10-15Dina arbetsuppgifterAnställningsform: Konsultuppdrag
Uppdragslängd: Start omgående, långsiktigt (6-12 månader)
Omfattning: Heltid
Uppdragsort: Tyresö
Till denna tjänst söker vi dig som vill ta anställning som konsult hos oss på Experis.
I rollen som customer service manager / kundtjänstchef kommer du att ansvara för kundtjänstteamet och främja att teamet håller högsta möjliga servicenivå. Andra arbetsuppgifter och ansvarsområden innefattar även bla:
* Att leda teamet för kundservice, prioritera snabb beställning och bra kundinteraktioner och relationer.
* Skapa laganda och främja en hög nivå av service samt kontinuerlig förbättring.
* Att hantera personalen i kundtjänstteamet för att säkerställa hög professionell och pålitlig service genom att säkerställa god lagdynamik och individuell kompetenscoaching
* Att uppmärksamma problem vid leveranser och fakturahanteringar till säljchefen
Vidare beskrivning på arbetsuppgifter ges vid en personlig intervju.
Vem är du?
För att passa för tjänsten som kundservicechef är du en duktig ledare som är öppen för och van vid att driva förändringar. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet av en liknande roll och är van vid att leda och stötta ett team av säljare och ordermottagare. Vidare ser vi att du har en utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller dylikt, samt behärskar engelska både i tal och skrift.
För att trivas i rollen som konsult tror vi att du tycker om att ta eget ansvar och att arbeta i en föränderlig miljö. Vi tror att det är en stor fördel om du också gillar möta nya arbetsuppgifter, kollegor och företag och att du trivs med att bidra med din kompetens. Därför ser vi att du är en social, framåt, nyfiken och utåtriktad person, som har lätt för att skapa nya kontakter och samarbeta med andra.
Vad vi på Experis erbjuder dig:
Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus, med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv.
Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Så ansöker duDu är varmt välkommen att skicka in din ansökan genom att registrera ditt CV via länken på sidan. Urval kommer att ske löpande, så vänta inte med att söka tjänsten! Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail, men har du frågor om tjänsten eller om konsultrollen är du välkommen att kontakta kandidatspecialist Camilla Forssberg på
Camilla.Forssberg@se.experis.com.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-12
Ange följande referens när du ansöker: eaa76381-f242-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Forssberg
Camilla.Forssberg@se.experis.com +46725295799
FöretagExperis
AdressExperis
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 4403520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.