Kundtjänstmedarbetare till Norsk Postkodlotteri

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-10-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Norsk Postkodelotteri har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Norsk Postkodelotteri en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Postkodlotterikonceptet ägs av Novamedia B.V. Det första Postkodlotteriet startade i Nederländerna 1989. I dag finns det systerlotterier i Storbritannien, Sverige och Tyskland där lottköpare vinner tillsammans med sina grannar. De fyra lotterierna har drygt tio miljoner prenumeranter. Lotteriernas överskott fördelas varje år till ideella organisationer. Sedan starten 1989 har det blivit över 11 miljarder Euro, vilket gör Novamedia till världens tredje största privata givare till välgörenhet. Norsk Postkodelotteri har funnits sen hösten 2018 och sitter tillsammans med det Svenska Postkodlotteriet i den klimatsmarta byggnaden Waterfront Building precis bredvid Stockholms centralstation.

Teamet som arbetar med Norsk Postkodelotteri består idag av fyra personer som arbetar nära ett glatt kundservicegäng om ca 40 kollegor som arbetar med Svenska Postkodlotteriets kunder. Tillsammans med Svenska Postkodlotteriet blir du en del av en utvecklande verksamhet som uppmuntrar nya idéer och initiativ. Här finns mycket kunskap och många olika kompetenser - du får med andra ord kollegor att lära dig massor av. Vi är ett företag som tar samhällsansvar och som tänker långsiktigt och hållbart. Till exempel klimatkompenserar vi genom hela vår affär och arbetar aktivt för att ha en inkluderande företagskultur där alla får synas, höras och känna sig trygga.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal och mejl från lotteriets befintliga och potentiella kunder. Du besvarar frågor kopplat till vinster, hemsidan, fakturor och andra ärenden gällande aktiviteter som är aktuella för lotteriet. Tjänsten innefattar även att bemöta de kunder som vill avsluta sin lottprenumeration där du får i uppgift att hitta långsiktiga lösningar så att de väljer att stanna kvar i lotteriet. Du arbetar i nära samarbete med dina kollegor där ni tillsammans ansvarar för att leverera en förstklassig service till lotteriets kunder.

• Hjälpa befintliga och potentiella kunder via telefon och mejl
• Besvara frågor om vinster, webbplatsen, fakturor och andra ärenden gällande aktiviteter som är aktuella för lotteriet
• Övriga administrativa uppgifter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från tidigare serviceyrken
• Goda kunskaper i svenska och norska, i tal och skrift

För att trivas i rollen är du en serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det strukturerat med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du även målinriktad och motiveras av att prestera högt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stokcholm, Stockholm Waterfront
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, kundservicemedarbetare, kundtjänstmedarbetare, customer care, support, handläggare, service, sälj, merförsäljning, telefon, Stockholm, heltid, norsk, norska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7038153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: