Kundtjänstmedarbetare till Fastighets AB Förvaltaren

Arena Personal Sverige AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
2020-03-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare till Fastighets AB Förvaltaren " (publicerad 2020-03-13) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-03-10

Om tjänsten
Arena Personal söker nu en medarbetare som vill arbeta med service/reception och kundtjänst hos Fastighets AB Förvaltaren i Sundbyberg

Vi söker dig som är kommunikativ, självgående och har en stark samarbetsförmåga.

Detta är en inhyrning via Arena Personal AB där du arbetar hos Fastighets AB Förvaltaren på deras huvudkontor i Hallonbergen.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider på vardagar, och beräknas starta omgående och pågå i 5-6 månader med möjlighet till förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Bemanna telefonväxeln
• Ta emot och registrera felanmälan, via webb, telefon och mail
• Ta emot och registrera synpunkter, via webb, telefon och mail
• Bemanna kundtjänst/reception
• Svara på enklare frågor inom bolagets olika arbetsområden
• Uthyrning av förråd och P-plats, annonsera, skriva avtal samt uppsägning
• Svara på frågor angående bostadskön och köregler
• Övriga förekommande kundtjänstuppgifter
• Hantera enklare tillvalsbeställningar och frågor
• Hantera och administrera nyckelutlåning till entreprenörer

Profil
Du har erfarenhet från relationsskapande arbete med mycket kundkontakt.

Goda datorkunskaper, med fördel från fastighetsrelaterade system och i Officepaketet.

Vidare är det starkt meriterande om du har erfarenhet av fastighetsrelaterad verksamhet.

Ett krav är att du har god förståelse i svenska språket i tal och skrift och du behärskar även engelska på en bra nivå.

För att passa in i verksamheten bör du som person vara serviceinriktad, initiativrik och engagerad.
Du är självständig i ditt arbete och har en god samarbetsförmåga där du har en förmåga att arbeta strukturerat och kan prioritera i de ärenden som kommer in.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arena Personal Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7194".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), http://www.arenapersonal.com

Jobbnummer
5142413

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: