Kundtjänstmedarbetare till Coor i Göteborg

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Kungsbacka eller i hela Sverige

Älskar du att hjälpa människor och ge service i stjärnklass med ett leende på läpparna? Har du dessutom en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om rollen
I tjänsten som kundtjänstmedarbetare kommer du ha en varierande roll där du tillsammans med dina kollegor leverar service till vår kund. Du blir en viktig del i vårt driftcenter, där du är den som koordinerar arbetsorder och därmed har mycket kontakt med både kund och kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hantera felanmälningar i servicecenter
• Daglig kontakt med tekniker och driftchefer men även med leverantörer och underleverantörer samt övrig administration
• Ta emot och fördela arbetsorder
• Prioritera arbetsorder
• Kontakt mot kund gällande felanmälan både i system, telefon, mail och person
• Systemadministration

Dina arbetstider kommer framför allt vara under kontorstider på vardagar. Placering för tjänsten är i Göteborg.

Vår kandidat
Du har tidigare erfarenheter och kunskaper ifrån liknande serviceinriktade och kundrelaterade arbetsuppgifter, som vi bedömer som likvärdiga, gärna inom Coor. Vidare har du minst en gymnasieutbildning, en god systemvana och behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du tidigare arbetat i Maximo och/eller har erfarenhet av fastighetsskötsel.

Personliga egenskaper
Vi söker en självgående, serviceinriktad person som är affärsmässig och har en mycket god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Du är noggrann, flexibel och strukturerad med en förmåga kunna att kunna prioritera och lösa potentiella problem som kan uppstå. Att ha ett eget driv och engagemang är något vi värdesätter, då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.

Vi erbjuder
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss blir du en del av ett team med stora utvecklingsmöjligheter. Du får här vara med och vara en del i en av våra större leveranser där du garanterat kommer få en intressant och varierande vardag i nära samarbete med medarbetare, kunden och leverantörer. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en lön enligt kollektivavtal, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar friskvårdsbidrag och föräldralön. Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och vi arbetar aktivmed att säkerställa en god arbetsmiljö. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag finns möjligheter till utveckling både inom denna arbetsgrupp, såväl som inom andra delar av verksamheten.

Ansökan och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan.

Vid frågor om rollen kan du kontakta sitechef Johan Karlsson, 010-559 51 09. OBS - vi tar inte emot ansökningar via mail.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämnda till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2022-08-12

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Coor Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
6879539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: