Kundtjänstmedarbetare till Contact Center Kundrelationer på Stoc

Swedavia AB / Butikssäljarjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedavia AB i Sigtuna, Upplands Väsby, Stockholm, Norrköping, Gotland eller i hela Sverige

Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.

Kundservice är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar för att på bästa sätt kunna möta och ge service åt flygplatsens kunder och resenärer. Ett av kundservice områden är Swedavia Contact Center. Här arbetar vi med att besvara inkommande ärenden till alla Swedavias tio flygplatser. Vi behöver nu stärka upp vårt team med en kundtjänstmedarbetare för skiftarbete.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som kundtjänstmedarbetare ge service till våra kunder via ett flertal olika kanaler, bland annat telefon, mejl, chatt och sociala medier. Dina arbetsuppgifter kan bestå av att besvara frågor och föreslå åtgärder på problem som rör ärenden kring resan och flygplatsen. Vi svarar också på alla inkommande samtal till Swedavias växel. Du kommer att få lära dig om de olika produkter och tjänster som Swedavia erbjuder och hur du kan informera om dessa för att på bästa sätt kunna hjälpa resenären. För att lyckas med ditt arbete på Contact Center behöver du sätta dig in i verksamhetens olika delar.

Din profil
Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk. Förmågan att se kundens världsbild och perspektiv är viktig för oss, likaså att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt. Du är bekväm med att arbeta i en telefonintensiv kundservicemiljö och kan på ett lugnt, konsekvent och flexibelt sätt bemöta stressade människor. Du har en analytisk förmåga och ett väl utvecklat ordningssinne. Du är kommunikativ och har en kreativ förmåga som innebär att du kan hantera olika slags situationer och relationer med både kunder, resenärer och kollegor.

Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och att du i alla situationer vill leverera utmärkt kundservice. Vidare har du goda kunskaper i minst svenska och engelska men vi ser det som meriterande med ytterligare språkkunskaper. Du är bekväm med teknik och skräms inte av att lära dig nya IT-system. Du har erfarenhet från arbete på Contact Center eller motsvarande erfarenheter och har du arbetat med kundservice genom sociala medier ser vi det som särskilt meriterande. Vår verksamhet är öppen dygnet runt, alla dagar om året. Detta innebär att du behöver kunna ta dig till Arlanda dygnets alla timmar om det skulle krävas.

Vi erbjuder
På våra flygplatser möter vi hela världen. Det är en unik arbetsplats med flygpuls och atmosfär. Vi ser att olikheter och mångfald berikar, och ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling som hållbart företag. För att kunna göra så objektiva bedömningar som möjligt använder vi arbetspsykologiska tester i våra rekryteringar. Gillar du dessutom att få en överblick över verksamheten, få snabb återkoppling och utvecklas personligen med eget ansvar då är definitivt Contact Centeren arbetsplats för dig.
På swedavia.se/om-swedavia/lediga-jobb/ kan du läsa mer om hur det är att jobba hos oss.

Anställning och kontakt
Säkerhet har hög prioritet för oss på Swedavia. Vi genomför därför en säkerhetsprövning innan beslut om anställning. Mer information om vad säkerhetsprövning innebär hittar du här, http://www.sakerhetspolisen.se/sakerhetsskydd/sakerhetsprovning.html

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten innebär skifttjänstgöring, dag, kväll, nätter och helg. Din arbetsplats kommer vara placerad på Stockholm Arlanda Airport och arbetstiden kommer vara schemalagd enligt ett löpande schema. Vid eventuella frågor om tjänsten välkommen att kontakta chef Lena-Marie Norlin på telefon 010-109 17 92.

Välkommen med din ansökan senast 29 november 2018.

Varaktighet, arbetstid
Oregelbunden Tillsvidare vi tillämpar sex månaders provanställning

Publiceringsdatum
2018-11-02

Ersättning
Fast lön+ OB tillägg

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna-Stina Eriksson

Företag
Swedavia AB

Adress
Swedavia AB
190 45 Stockholm-Arlanda
10945 Stockholm-Arlanda

Kontorsadress
190 45 Stockholm-Arlanda

Jobbnummer
4436689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedavia AB: