Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv kommunikatör som brinner för kundservice? Då har vi det perfekta jobbet för dig!

Releasy söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till SL. Här levererar vi den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm.

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Stockholm

Omfattning:
75-90%

Publiceringsdatum
2022-01-26

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Arbetstiderna är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06.00-23.00. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2022-02-21

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa SL:s resenärer med att lösa deras tekniska problem. Du kommer att möta och hantera kundärenden via telefon, chatt och mejl. Du kommer även arbeta med kundtjänst över disk samt vara ute bland resenärer. Om du är proaktiv finns möjlighet att få arbeta med mer administrativa uppgifter.

På SL:s kundservice hjälper du till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. För att trivas i rollen behöver du vara stresstålig, effektiv och tydlig i din kommunikation då en del av uppdraget innebär att kunna leverera en snabb lösning till resenären. God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav.

För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang för ditt arbete. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!

Vi söker dig som är

* Ansvarsfull, pålitlig och har en hög arbetsmoral.
*
*
* Driven, självgående och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
*
*
* Intresserad av service och brinner för att hjälpa andra människor.
*
*
* Kommunikativ och kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på både svenska och engelska.
*
*
* Lösningsorienterad, positiv och en naturlig problemlösare.
*
*
* Snabblärd, stresstålig och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
*
*
* Ödmjuk och mån om att ge varje kund bästa upplevelse och service.

Hos oss erbjuds du

Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att vi vet att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten. Alla sökanden bedöms alltså på samma sätt och vi kan vara säkra på att alla behandlas lika.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta;
jakejamshidnejad@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Releasy

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
* -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Jobbnummer
6281461

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: