Kundtjänstmedarbetare mot företagskunder sökes!

Arena Personal Nordic AB / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Om tjänsten
Kundföretaget är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet som levererar lösningar inom kundtjänst, försäljning och teknisk support genom ett omfattande nätverk av 52 kontaktcenter i 21 länder. Exempel på områden du kan utvecklas inom är produktkunskap, ledarskap och säljcoachning för att nämna några.

Vill du jobba på en ung och motiverande arbetsplats med stora möjligheter till att göra karriär? Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Har du viljan och drivkraften till att lära, så ger vi dig förutsättningarna för att bli en stjärna inom branschen!


ARBETSUPPGIFTER

Ditt dagliga arbete består i att föra dialoger med kunder till marknadsledande företag och lyssna till deras behov, föreslå förändringar och arbeta för att varje kund ska känna sig nöjd med företaget utifrån din professionalism och service.

Dina arbetsuppgifter består av alltifrån att hjälpa kunder med allt ifrån enklare frågor inom mobiltelefoni till stöd inom administration, försäljning och fakturahantering. Du kommer att få prata med många olika människor och företag och på köpet bli en riktig människokännare!

• Ge rådgivning och information
• Teknisk support via telefon
• Ge den bästa tänkbara servicen till kunden
• Vägleda och lösa kundens frågeställningar


Din profil
• Du har gått klart gymnasiet
• Du talar flytande svenska och behärskar engelska
• Du tycker om att hjälpa till

Vi söker dig med känsla för service och försäljning. Du behöver vara lyhörd och flexibel samt kunna hantera många bollar i luften. Du är en person som behåller lugnet i ett högt tempo.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-05-04

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-03
Ange följande referens när du ansöker: 5925
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erika Bengtsson erika.bengtsson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1

Jobbnummer
4125447

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: