Kundtjänstmedarbetare inom ekonomi till Gardeco Affärssystem!

Klara Consulting Rekrytering och Interim AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB i Stockholm, Täby, Vallentuna, Sigtuna, Strängnäs eller i hela Sverige

Om bolaget och tjänsten

Gardeco Affärssystem (https://www.gardeco.se/) erbjuder ett branschanpassat affärssystem och kassasystem för modebranschen. Med över trettio års erfarenhet inom modebranschen har dem utvecklat två produkter som innehåller de funktioner ett kraftfullt affärs- och kassasystem behöver. Med deras egenutvecklade innovativa lösningar hjälper de organisationer att förenkla affärerna med kunder samt att automatisera och hantera affärsprocesser och utveckla verksamheten.

Till Gardecos kundsupport söker vi nu en driven kundtjänstmedarbetare för en bred och varierande roll med mycket inslag av ekonomi. På Gardeco jobbar 10 härliga personer som ser fram emot att välkomna dig och stämningen på kontoret präglas av glädje, samarbete och engagemang. I rollen som kundtjänstmedarbetare supportrar du Gardecos kunder med frågor inom ekonomi och administration och beroende på din tidigare bakgrund och kompetens finns det möjligheter att arbeta med bolagets interna ekonomi. Här kan du utvecklas i en bred roll och successivt ta nya steg inom kundtjänst, ekonomi och administration.

Gillar du att ge kunder högkvalitativ service samt har ett intresse och fallenhet för ekonomi? Då är detta en guldtjänst för dig!

Du erbjuds:

• Ett stimulerande jobb med goda utvecklingsmöjligheter inom ekonomi där bara du själv sätter gränserna!

• En familjär arbetsplats med härliga kollegor som både bidrar till god stämning och stöttning för dig

• Möjligheter att påverka och vara delaktig i företagets utveckling

Publiceringsdatum
2023-01-23

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på Gardeco kommer du vara ansiktet och rösten utåt för företaget. Du kommer agera som support för Gardecos kunder och hjälpa dem med frågor inom order, lager, fakturering och redovisning kopplat till Gardecos affärs- och kassasystem.

Du kommer till exempel att:

• Supportra kunder via telefon, mail och videomöten

• Lösa kunds utmaningar inom ekonomi, order, lager, fakturering och redovisning

• Hantera diverse andra administrativa uppgifter

• Vara med och uppmärksamma förbättringsområden i systemen och på så sätt vara delaktig i förbättringsprocessen

Beroende på din tidigare bakgrund och kompetens finns det möjligheter att arbeta med bolagets interna ekonomi. Arbetsuppgifterna kan då utöver ovanstående uppgifter innefatta faktureringsarbete, löpande redovisning, momsredovisning, bankavstämningar samt andra administrativa arbetsuppgifter.

Detta är en perfekt roll för dig som gillar kontakten med människor och som vill utvecklas inom ekonomi i ett bolag som satsar på din kompetensutveckling!

Vi söker dig som

• Har en gymnasial utbildning inom ekonomi

• Har ett intresse och fallenhet för ekonomi

• Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi

• Har erfarenhet av butiksarbete eller annan roll inom kundservice

• Innehar B-körkort

Som person ser vi att du är:

• Kommunikativ

• Social

• Driven

• Ödmjuk

Praktisk information

Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av Gardeco Affärssystem.

• Start: Omgående

• Omfattning: Heltid med jour 1-2 helger i månaden

• Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
• Lön: Fast lön enligt överenskommelse

• Placering: Stockholm

• Kontaktuppgifter: Vid frågor kontakta lina.granastedt@klaraconsulting.se

Rekryteringsprocessen hanteras av Klara Consulting. Vår kunds önskemål är att alla ansökningar går via oss.

Vi tillämpar löpande selektering och annonsen kan komma att tas ned när vi har ett tillfredsställande urval.

Om företaget
Gardeco Affärssystem erbjuder ett branschanpassat affärs- och kassasystem för modebranschen. Med över trettio års erfarenhet inom modebranschen har dem utvecklat två produkter som innehåller de funktioner ett kraftfullt affärs- och kassasystem behöver. Med deras egenutvecklade innovativa lösningar hjälper de organisationer att förenkla affärerna med kunder samt att automatisera och hantera affärsprocesser och utveckla verksamheten.

Läs mer om företaget: HÄR (https://www.gardeco.se/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Klara Consulting Rekrytering och Interim AB (org.nr 556360-0195), https://klaraconsulting.se/

Arbetsplats
Klara Consulting

Kontakt
Lina Granåstedt
lina.granastedt@klaraconsulting.se
0790061002

Jobbnummer
7367980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klara Consulting Rekrytering och Interim AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klara Consulting Rekrytering och Interim AB: