Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag - Bravura - Butikssäljarjobb i Stockholm
Kundtjänst / kundservice / service / bank / finans till företag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-08-06

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-08-06

Företaget
Företaget är ett ledande inkassoföretag som arbetar med kredit och inkassotjänster i Norden och Baltikum. De består av cirka 150 medarbetare och arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i företagets nya fräscha lokaler vid Hötorget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Care Agent ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mail och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Syftet med rollen är att hitta en betalningslösning tillsammans med kunden, det kan innebära att informera om olika självbetjäningstjänster eller att erbjuda avbetalningsplan. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.

Du kommer att erbjudas en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för Sergels arbetssätt och system. Du ingår i ett team som består av cirka 15 medarbetare i varierande åldrar och med olika bakgrund. Arbetsplatsen präglas av att man har roligt på jobbet och värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.


Kvalifikationer
* Arbetslivserfarenhet från relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration.
* Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande.
* God system- och datorvana.
* Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom inkasso, ekonomi eller juridik.
* Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska.

Som person har du ett intresse och en förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Hötorget
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Stockholm, service, heltid, customer care agent, kundsupport, hötorget

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4274191


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: