Kundsupport-specialist riktad mot företagskunder!

Transcom AB Eskilstuna / Kundservicejobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Transcom AB Eskilstuna i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs eller i hela Sverige

Är du en person som andas service och vill ta ägandeskap för våra företagskunders inkommande ärenden? Vi erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas inom kommunikation, personlig försäljning och kundbemötande. Vill du bli en del av oss och ett fantatsiskt team? Då är du vår nya kollega!

Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du chansen att förfina dina professionella kompetenser och växa som individ tillsammans med företaget. Vi erbjuder karriärsutveckling som innebär att du kan arbeta i rollen inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. Inledningsvis av anställningen erbjuder vi dig ett betalt introduktionsnsprogram för att ge dig rätt förutsättningar och verktyg. Vi har 4 år i rad blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag, 90% av våra ledare har börjat sin resa på förstalinje och varje år utbildar vi i snitt 30 nya ledare.

Utöver detta erbjuder vi dig:
kollektivavtal och tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik/resturang
utvecklingsmöjligheter
fast grundlön och möjlighet till provision

Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal och e-mail från Tele2's företagskunder inom mobiltelefoni och mobilt bredband. Vi lägger stor vikt vid att leverera professionell service och att tillgodose kundens behov. För att kunna ge våra kunder en förstklassig upplevelse arbetar vi med behovsanalyser, som hjälper oss att anpassa rätt tjänst till rätt kund. Du kommer att få lära dig mer om kundbemötande, att anpassa dig efter kunden och att arbeta med personlig försäljning i form av merförsäljning - eftersom det är så vi jobbar på Transcom!
Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare - på Transcom jobbar vi tillsammans!

Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-18:15. Lördagar och söndagar stängt.
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 6 mars 2023
Om dig
Eftersom du nu vill veta vilken typ av person vi söker för denna tjänst, gissar vi på att vi har väckt din nyfikenhet? Vi ser gärna att du besitter just den här nyfikenheten, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Du har ett gott tålamod, besitter det där lilla extra när det kommer till service men även att du drivs av att se resultat i ditt arbete.
Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som visar framfötterna. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!

Vi lägger störst vikt vid dig och din personlighet, men för att lyckas i rollen ser vi även följande kompetenser hos dig:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommuniera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om tjänsten, maila mig på pontus.andersson@transcom.com

Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Transcom AB (org.nr 556201-3234)
Kungsgatan 69 (visa karta)
632 21  ESKILSTUNA

Arbetsplats
Transcom AB Eskilstuna

Jobbnummer
7386261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Transcom AB Eskilstuna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Transcom AB Eskilstuna: