Kundservicemedarbetare till produktbolag!

Amga AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till produktbolag!" (publicerad 2020-02-17) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Brinner du för service och administration? Vill du vara en del av ett familjärt och framgångsrikt företag? Ta då chansen att söka tjänsten som Kundservicemedarbetare till ett tekniskt produktbolag!

Arbetsbeskrivning

Som en del av kundservice arbetar du i ett internationellt företag tillsammans med sex kollegor för att primärt ge service på den svenska marknaden.

I teamet finns olika fokusområden med ett system där vi hjälper varandra. Detta innebär både intern kontakt med de andra funktionerna men också kontakt både med butiker och slutanvändare av bolagets produkter.

Eftersom du kommer ha daglig kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt.

Publiceringsdatum
2020-01-19

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare har du arbetsuppgifter som innebär att:

• Hantera registrering och avläsning av inskickade produkter från slutanvändare för vidare hantering internt

• Ta emot och handlägga ordrar i SAP

• Ta emot inkommande samtal och mail

• Vara behjälplig i frågor kring produkter, avtal, priser, regler och strategier

• Kontakta kunder kring leveranser

• Övriga administrativa arbetsuppgifter såsom posthantering etc.

Bakgrund

Vi söker dig som tycker att det är roligt med administration och har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad och trivs med att arbeta i ett team.

För att vara kvalificerad för tjänsten som Kundservicemedarbetare hos bolaget har du tidigare erfarenhet av att arbeta med administration - gärna inom kundservice eller i en annan serviceroll. Då koncernspråk är engelska men majoriteten av kundkontakten sker på svenska, är det ett krav för tjänsten att du talar och skriver flytande svenska samt engelska.

Du behöver även grundläggande kunskaper i MS Office programmen. Du kommer att arbeta i systemen SAP och Salesforce och det är därför mycket meriterande om du tidigare arbetat i dessa eller liknande system.

Övrig information

Företaget är beläget i Solna, Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Mer information om bolaget ges under intervjun.

Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-02-19, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@barona.se

AMGA är ett bolag inom Barona, som är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amga AB (org.nr 556998-2167)

Jobbnummer
5048770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: