Kundservicemedarbetare/orderhandläggare till bolag inom teknikha

Amga AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Är du en person som brinner för service och att göra det lilla extra för kunderna? Vill du vara en del av ett familjärt och framgångsrikt företag? Ta då chansen att söka tjänsten som kundtjänstmedarbetare/orderhandläggare till bolag inom teknikhandeln!

Publiceringsdatum
2020-01-15

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Kundservice via telefon och e-post
• Orderhantering samt lagerhantering vid behov
• Kundansvar
• Övriga kontorsuppgifter

Eftersom du kommer ha daglig kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt. Vi ser även att du är noggrann och kan fatta beslut på eget initiativ. Det är även av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt.

Teamet består av cirka 15 personer. Det är en familjär och trevlig stämning på kontoret och du kommer att arbeta tillsammans med härliga kollegor.

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat inom kundtjänst och/eller orderhandläggning tidigare. Som person är du positiv och lösningsinriktad. Vidare kommer det även läggas stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Profil
• Tidigare erfarenhet av kundservice/orderhandläggning
• God kommunikativ förmåga
• God administrativ förmåga
• Datorvana samt god kunskap av Officepaketet
• Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift
• Gymnasieutbildning

Det är mycket meriterande om du har arbetat i M3 eller Superoffice tidigare

Övrig information

Om företaget
Bolaget grundades 2002 och är verksamma inom teknikhandeln i Norden. Bolaget består av cirka 30 medarbetare runt om i Sverige. Kontoret är beläget i Solna.

Mer information om bolaget ges under intervjun.

Tjänsten omfattar heltid och kontorstider samt tillträds enligt överenskommelse.

Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag på sex månader med möjlighet till förlängning.

AMGA är ett bolag med expertis inom kundservice, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 26/1-2020, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på carina.stjernstrom@amga.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amga AB (org.nr 556998-2167)

Jobbnummer
5043010

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: