Kundservice Power hemelektronik på Kungsholmen

Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-06-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice Power hemelektronik på Kungsholmen" (publicerad 2020-06-27) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker vi på uppdrag av Power ytterligare en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på Powers tillväxtresa!

Vad kommer jag arbeta med?

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, aftersalesfrågor, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter.

I denna roll kommer du dessutom få mer administrativt ansvar för eftermarknadsärenden som att ha kontakt med kunder och servicepartners samt jobba med uppföljning och kvalitetssäkra. Vi ger dig förutsättningar att lära dig hur du enkelt och smidigt löser de frågor och problem som kan uppstå så att du kan fungera självständigt med stort eget mandat och ansvar.

I och med att POWER Sverige är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.

Vi söker dig

Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. POWER sätter extremt stort värde på nöjda kunder vilket också avspeglas i vår höga ranking kring kundnöjdhet.

I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt.

Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.

Vi önskar gärna att du har erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare, antingen via försäljning i butik eller tidigare arbete på kundtjänst. Branscherfarenhet av elektronikbranschen är meriterande.

Vi vill ge dig

En bra chans att delta i en bolagsresa där POWER ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden.

Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag

Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.

Nya fina kontorslokaler centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige

Konkurrenskraftig ersättning

Om POWER

POWER är Nordens utmanare inom hemelektronikbranschen. POWER har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har POWER lyckats växa kraftigt i Norden. 2018 omsatte POWER Norden +11 miljarder SEK tack vare våra kunder och insatser av alla våra fantastiska medarbetare.

I Sverige drivs POWER för tillfället som en renodlad e-handelsplats men plan framåt i Sverige är en större expansion med fysiska butiker. POWER Sverige sitter i nya trevliga lokaler mitt i Stockholm på Kungsholmen och består i dagsläget av ett mindre team om 5 personer som hanterar både e-handelsfrågor och kundtjänst. För att stödja vårt arbete i Sverige och fortsätta vår tillväxtresa på den svenska marknaden söker vi nu en ny medarbetare på vår kundtjänst.

Vill du se mer av vad vi gör eller köpa produkter till riktigt låga priser, surfa in på www.power.se (http://www.power.se/), www.power.no (http://www.power.no/), www.power.dk (http://www.power.dk/) eller www.power.fi (http://www.power.fi/).

Om Cronwik

CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. Läs mer om oss på www.cronwik.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-06-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Cronwik Consulting AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221), http://www.cronwik.se

Arbetsplats
Cronwik Rekrytering och Bemanning

Jobbnummer
5262150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik Consulting AB: