Kund- och personalansvarig sökes till nytt kontor i Gävle

Assistans För Dig I Sverige AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB i Gävle, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker, Tierp eller i hela Sverige

Assistans för dig är landets största familjeföretag för människor som behöver personlig assistans. Vår ambition är att erbjuda våra kunder den absolut bästa assistansen, och i den strävan är personalen vår viktigaste resurs. Det bygger på ett stort engagemang hos våra medarbetare, att vi är lyhörda för våra kunders behov och att vi alltid ger ett personligt bemötande. Det bygger också på en bred kunskap inom relevant lagstiftning, ekonomi och sociala frågor. Det är så vi vill bygga ett tryggt och hållbart företag - och hjälpa våra kunder att få precis den assistans de behöver. Vill du göra skillnad i andra människors vardag, och arbeta på ett modernt företag med engagerade kollegor? Välkommen till Assistans för dig!

Assistans för dig befinner sig i ett expansivt skede och vi öppnar nu ett nytt kontor i Gävle. Vi söker två engagerade kund- och personalansvariga som vill vara med från start och få kontoret att växa.

Rollen som kund-och personalansvarig
Som kund- och personalansvarig har du två huvudsakliga funktioner. Du ansvarar dels för den personliga assistansen för kunden och är dels arbetsgivare för kundens personliga assistenter. Denna dubbelsidiga roll kan vara komplex men den är också väldigt spännande och utvecklande. Till din hjälp för att hålla god kvalitet i dina assistansuppdrag har du bland annat ett intranät, en akutbemanningsfunktion, en löneadministration och jurister. Assistans för digs ambition är att ge dig som kund- och personalansvarig så mycket kvalitativ tid som möjligt med kunden och dennes personliga assistenter. På så vis attraherar vi både kunder och assistenter, men också kompetent personal till vår administration.

Arbetsuppgifterna är varierande men de huvudsakliga momenten innefattar:
• Kundkontakt kring samordning av den personliga assistansen
• Rekrytering, schemaläggning och tidrapportering
• Kundmöten, personalmöten och årliga medarbetar- och lönesamtal
• Coachning och arbetsledning av personliga assistenter
• Social dokumentation och systematiskt arbetsmiljöarbete
• Myndighetskontakt med kommuner, Försäkringskassan etc

Vem är du?
För att trivas i rollen som kund-och personalansvarig ser vi att du som söker är driven, empatisk och engagerad. Du trivs i en miljö med högt tempo och varierande arbetsuppgifter, där du arbetar strukturerat, självständigt och effektivt. Du kommer att möta olika typer av människor och behöver ha en naturlig fallenhet för att skapa goda relationer. Du har en relevant teoretisk bakgrund och/eller annan relevant erfarenhet som kan anses lämplig för tjänsten. Det är en fördel om du även har erfarenhet inom området personlig assistans och känner till relevant lagstiftning.

Vad erbjuder Assistans för dig?
Assistans för dig kännetecknas av stort engagemang, personlig bemötande, hög kvalitet och tillgänglighet. Vi stöttar och inspirerar varandra och ger våra medarbetare inflytande och möjlighet att påverka i såväl stora som mindre frågor. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med möjlighet till personlig utveckling, där du som kund- och personalansvarig utgör en av nyckelspelarna i företaget. Vår arbetsmiljö är stimulerande och samarbetsorienterad och vi anordnar årliga konferenser och andra sociala aktiviteter för att våra medarbetare ska trivas och känna att de är del av ett roligt och viktigt sammanhang. Individuell löneutveckling erbjuds relaterad till prestation.

Känner du dig inspirerad och har det som krävs för att bli kund- och personalansvarig hos Assistans för dig? Välkommen med din ansökan!

Anställningsform
Tillsvidareanställning. Sex månaders provanställning tillämpas.

Arbetstid
Företrädesvis måndag-fredag kl 08.30-17.00. Viss flexibilitet önskas med anledning av att våra kunder ibland behöver ses eller samtala utanför arbetstid. Inrikesresor kan förekomma i arbetet.

Körkort
B-körkort och körvana krävs.

Publiceringsdatum
2021-03-01

Tillträde
Enligt överenskommelse.

Urval
Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång.

Kontakt
Dinah Backlund, Regionchef, telefonnr 08 572 366 09
Hanna Perman, HR-ansvarig, telefonnr 046 272 66 35

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Assistans För Dig i Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Assistans För Dig i Sverige AB (org.nr 556801-2438)

Arbetsplats
Assistans för Dig i Sverige AB

Jobbnummer
5600123

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assistans För Dig I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assistans För Dig I Sverige AB: