Koordinator till Life Science företag

Avanzera AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund behöver en koordinator inom kundservice/logistik med start så snart som möjligt. Man är en del av ett globalt företag med verksamhet i ca 115 länder över hela världen och drygt 84 000 anställda. I Sverige är man runt 30 anställda och arbetsplatsen är belägen i Sollentuna. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och pågå över sommaren, men med möjlighet till ledighet.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Arbetsuppgifter:
I rollen som koordinator inom kundservice/logistik kommer du ta hand om inkommande samtal, ansvara för ordermottagning samt in-och utleveranser av varor. I det dagliga arbetet ingår även löpande kontakt med patienter, kunder och kliniker. Utöver detta kommer du att ansvara och administrera ärenden kring hemleveranser, ordrar, inköp av varor samt mottagande av leveranser. Du kommer även att hantera akutleveranser samt reklamationer. Då lagerhållningen är outsourcad till ett annat bolag ingår även löpande kontakt med leverantörer kring varuflöde och leverans. Du kommer även att tillsammans med ditt team ansvara för att bemanna kontoret och ta emot besökare.

Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kundkontakt i roller som t ex kundservice- eller kundtjänstmedarbetare. Du har god erfarenhet av att arbeta i CRM system, goda kunskaper i Officepaketet och är allmänt datavan. Har du kunskaper i SAP är det en merit. Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift.

Vi söker dig som är prestigelös och som värdesätter ett gott samarbete, där teamet verkar som en helhet. Du är serviceinriktad och förstår vikten av att leverera lösningar för kunden. Vi förutsätter att du är en god problemlösare då du kommer att hantera många olika sorters ärenden. I denna roll krävs att du har tidigare vana från att driva olika projekt självständig, du är stresstålig och har lätt för att samarbeta. Vidare ser vi att du har en professionell attityd mot kunder och kollegor.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-05-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-28
Ange följande referens när du ansöker: 1064
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 08-54528307

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4169858

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: