Kontorsassistent på deltid till IT-bolag på Kungsholmen

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-06-29

Om tjänsten
Söker du ett deltidsarbete med varierande arbetsuppgifter där du får ta mycket eget ansvar? Vill du arbeta på ett mindre bolag med att ge intern service till kollegor och kunder? Som kontorsassistent hos vår kund får du möjlighet till allt detta. Låter det intressant? Sök då tjänsten redan idag!

Tjänsten är på deltid 16 timmar per vecka med start i Augusti. Vår kund är ett mindre IT-bolag som har sitt kontor på Kungsholmen.

Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Viktigt är att du trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. I din roll ingår det att vara behjälplig där behovet finns, vilket bland annat innefattar:

• Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten
• Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer
• Planera och boka event, konferenser och tjänsteresor
• Ordna med frukost och fika samt inhandla blommor och presenter inför födelsedagar
• Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir oumbärlig! Du har erfarenhet från serviceyrket med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt. Vidare har du goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och i skrift.

För att trivas som kontorsassistent är du servicemedveten, prestigelös och självgående. Du är social, positiv till förändringar och kommer med egna initiativ och kreativa idéer. Vidare har du ett noggrant, strukturerat och innovativt arbetssätt. Som företagets ansikte utåt förväntas du alltid vara trevlig, representativ och relationsbyggande.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start i början på augusti. Du blir anställd konsult på KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund på Kungsholmen.

Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00. Du kan även maila in dina frågor till lisa.hagglund@kfx.se, vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via mail.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4828".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Kontakt
Lisa Hägglund
lisa.hagglund@kfx.se

Jobbnummer
6785522

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: