Kontorsassistent på 50% till spännande företag

Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en kontorsassistent till vår kund, ett familjeägt fintechbolag med kontor i centrala Stockholm.

I rollen som kontorsassistent har du övergripande ansvar för att allt fungerar som det ska. Du kommer att ta emot besökare, koka kaffe och ta hand om disk, beställa fruktkorgar och bläckpatroner till skrivare och kanske byta en och annan glödlampa. Att vattna blommor, sköta leveranser, beställa utrustning och hantera post ingår också i rollen. Utöver det kommer du att bistå lönekontoret med frånvaro- och utläggsrapportering, samt boka resor och se till att nyanställda kommer i ordning på arbetsplatsen. Du kan även få hjälpa till med korrekturläsning och dokumentation.

Som du märker är rollen väldigt bred och därför söker vi dig som är prestigelös, flexibel och positiv till att hugga i. Du tar dig an nya uppgifter med nyfikenhet, samt utför dem med noggrannhet och på ett organiserat och lösningsorienterat sätt. Arbetstiden är förlagd till fyra timmar om dagen, måndag till fredag, kl 8-17. Du får dock själv bestämma när under dagen du vill förlägga dina fyra timmar på för- och eftermiddag. Krockar din huvudsakliga sysselsättning med något annat går det jättebra att kompensera de timmarna med att arbeta längre en annan dag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämpning.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-12-07

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av servicearbete
• Annan huvudsaklig sysselsättning
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid, konsultuppdrag på 50 % i tre månader med chans till tre månaders förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Letar du efter ett flexibelt arbete där du kan styra dina egna arbetstimmar? Har du en administrativ förmåga och är på jakt efter en utmaning som kontorsassistent på deltid? Är du dessutom tillgänglig omgående och har en annan huvudsaklig sysselsättning, då kan det vara dig vi letar efter!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30637 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-06
Ange följande referens när du ansöker: 30637
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4499036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: