Kontorsadministratör/Receptionist till ett av Nordens marknadsledande fö...

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi nu en kontorsadministratör som kommer att representera ett av Nordens mest igenkända varumärken.
Kunden är en marknadsledande trendsättare i Norden som välkomnar alla att vara sig själva och vill ge medarbetare möjlighet att nå sin fulla potential. De anser att såväl företaget som medarbetare växer genom att utvecklas och lära sig tillsammans, där mycket vikt läggs vid samarbete och lyhördhet. Samtidigt som kreativitet och öppenhet är viktigt på arbetsplatsen tar alla stort ansvar för sitt arbete. Dessa värderingar är en självklar och viktig del av kundens vardag. Vi söker därför nu en social, flexibel och organiserad kontorsadministratör som känner att de passar in på dessa värderingar!

I rollen kommer du sköta en stor del av den dagliga driften på kundens kontor i centrala Stockholm. På arbetsplatsen och i rollen finns mycket utrymme att växa, utvecklas och påverka din omgivning.

Uppgifter som du kommer ansvara över är bland annat:

• Hantera receptionsområdet, inklusive att hälsa besökare välkomna och vägleda dem till rätt avdelning eller person

• Köpa in kontors- och förbrukningsmaterial
• Granska fakturor för kontorets inköp av varor och tjänster
• Hantera daglig post, skannar fakturor och boka bud
• Koordinera fastighetsrelaterade ärenden med fastighetsägaren och boka fastighetsunderhåll
• Ansvara för att mötesrummen fungerar, gör felanmälningar och konsultera IT vid behov
• Assistera administrativa uppgifter för större affärsverksamheter
• Kontaktperson för underleverantörer
• Koordinera evenemang på Stockholm HK samt hjälpa till med bokningar utanför HK

Kontorsadministratör är en central roll med många kontaktytor - du kommer därav bland annat ingå i arbetsmiljögruppen. Detta kan exempelvis innebära att planera och genomföra grundläggande utbildningar, så som att genomföra säkerhetsrunda för nyanställda medarbetare.

Sett till bredden i arbetsuppgifter lägger både kunden och vi stor vikt vid ordentlig upplärning, kontinuerlig stöttning och tydlig kommunikation. Vi stöttar och hjälper varandra framåt - såväl i uppstart som i längden.

Vi ser gärna att du är:

• Social, proaktiv och flexibel - kunden är alltid öppen för nya idéer och ser därför gärna att du är initiativtagande!
• Serviceorienterad och organiserad
• Bekväm med både skriftlig och muntlig kommunikation i svenska och engelska.
• Van vid Officepaketet

Då detta är en roll med mycket ansvar är tidigare erfarenhet som receptionist eller kontorsadministratör givetvis meriterande. I denna rekrytering lägger vi även stor vikt vid personlig kompetens och ambitionsnivå.

Passar ovan beskrivning in på dig och känns som en spännande möjlighet? Vi ser fram emot din ansökan! Kandidater som går vidare till intervju kommer få mer information om kunden.

Arbetstider
08.00 - 16.00, måndag - fredag och motsvarar 100% arbetstid.

Publiceringsdatum
2023-03-24

Om tjänsten
Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund. Uppdraget sträcker sig långsiktigt. Kundens kontor är beläget centralt i Stockholm.

Som konsult på Office Management erbjuds du marknadsmässig lön, pensionssparande, friskvårdsbidrag och exklusiva rabatter. Utvecklingsmöjligheter, tydlig kommunikation och vägledning är viktiga grundpelare hos oss.

Vi genomför tillsammans med dig relevanta utbildningar, uppföljning samt medarbetarsamtal. Office Management är Great Place to Work-certifierade och vi vill att detta skall nå ut och slå igenom även för våra konsulter som är ute på andra arbetsplatser.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Kontakt
Mathias Eriksson
mathias.eriksson@officemanagement.se
0726004658

Jobbnummer
7585464

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: