Konsumentkontakt med förståelse för danska och norska! - Bravura Sverige AB - Butikssäljarjobb i Malmö
Konsumentkontakt med förståelse för danska och norska!
Bravura Sverige AB / Butikssäljarjobb / Malmö
2020-02-14

Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-02-14

Företaget
Midsona är en av de ledande aktörerna i Norden inom en växande marknad för hälsa och välbefinnande. En allt större andel av deras produktportfölj har en ekologisk profil. Midsona marknadsför välkända varumärken som Friggs, Kung Markatta, Urtekram, Naturdiet, Swebar, Renässans och MyggA. De säljer även ett antal varumärken från uppdragsgivare, såsom Compeed och Blutsaft. Deras kunder finns inom dagligvaruhandel, apotek och hälsofackhandeln. Midsona, som är noterat på Stockholmsbörsen, omsatte 2019 ca 3 miljarder SEK. Läs gärna mer på www.midsona.se.


Dina arbetsuppgifter
Med ditt stora konsumentfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som Konsumentkontakt en varierad vardag med många kontaktytor. Din roll innebär konsumentkontakt för de danska och norska konsumenterna och rör allt från produktfrågor till reklamationer. Du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal och har ett nära samarbete med interna avdelningar där kvalitetsavdelningen står för den största delen. Du äger hela ansvaret för de inkommande konsumentkontakterna och oavsett om du sköter ärendet själv eller bedömer att frågan ska hanteras vidare är det du som agerar ansiktet utåt och är den som återkopplar till konsumenten. Vidare ingår det i din roll att bevaka forum och sociala medier rörande hela Midsonas sortiment för de danska och norska marknaderna.


Kvalifikationer
* Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom konsumentkontakt.
* Minst avslutad gymnasial utbildning
* God datorvana och kunskap i affärssystem
* Goda kunskaper i danska och norska, i både tal och skrift

Vi tror att du som söker är en person med intresse för hälsa och välbefinnande samt med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en roll där du får ge god service till andra såväl internt som externt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och räds inte för att arbetet ibland innebär högt tempo. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö, Dockan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Jobbnummer
5098415


Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: