Kommunikativ Service Center Coordinator till Shibuya Crossing! - Perido AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Kommunikativ Service Center Coordinator till Shibuya Crossing!
Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm

Nu är vi på Perido på jakt efter en Service Center Coordinator till vår kund Shibuya Crossing. Företaget hjälper bolag och organisationer att säkerställa att just deras unika IT-miljöer är kostnadseffektiva, tillgängliga, skalbara och driftsäkra. Lokalerna ligger strax norr om centrala Stockholm.

I rollen som Service Center Coordinator kommer du att vara spindeln i nätet samt strukturera, planera och koordinera för inkommande ärenden från bolagets kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar att ha koll på samtliga tekniska ärenden som kommer in via telefon och/eller ärendehanteringsverktyget. Du samordnar och koordinerar sedan ärendena till teknikerna som under dagen består av 10 personer, samt tar ställning till om det är ett brådskande ärende eller något som kan vänta. Teknikerna utför sedan ärendena på plats ute hos kunderna. Du samarbetar tätt med beredskapen och sköter deras schemaläggning. Att hålla koll på företagets lager ingår också i dina arbetsuppgifter.

Den här rollen är under uppbyggnad, vilket ger dig stor möjlighet att få vara med och påverka, utveckla och skapa rutiner för det dagliga arbetet samt processer. För att trivas i den här rollen ser vi därför att du som söker är en driven, serviceinriktad och positiv person med god kommunikativ förmåga. Ditt noggranna och strukturerade tänk gör att administrationen går som en dans och du är sugen på en flexibel och omväxlande roll!

Är du Shibuya Crossings nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-08-07

Kravprofil för detta jobb
* Gymnasial utbildning
* Erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete
* Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

* Eftergymnasial utbildning inom IT
* Erfarenhet av liknande roll

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde i september eller enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du ett stort intresse för service och älskar uppgifter där du får strukturera, planera och koordinera? Är du sugen på en roll där du får kombinera din passion för att hjälpa människor med administrativt arbete? Då har du hittat helt rätt tjänst!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30234 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-06
Ange följande referens när du ansöker: 30234
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4277523

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: