Key Account Manager på en av Sveriges bästa arbetsplatser!

Key Solutions AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Key Solutions förvärvade som en del av vår tillväxtstrategi Nilsson & Köllerstedt AB som är verksamma inom tillstånd, projektering och försäljning vid infrastrukturprojekt.

Nu genomför vi en storsatsning på vårt senaste affärsområde Key Infrastructure och söker en Key Account Manager B2B (KAM) som ska ansvara för Sverigelanseringen av en spännande produkt/tjänst inom energisektorn.

Publiceringsdatum
2023-02-23

Dina arbetsuppgifter
Key Infrastructure erbjuder en helhetslösning avseende försäljning och projektledning för infrastrukturbolag.

I tjänsten som Key Account Manager är du ytterst ansvarig för att driva hela försäljningsprocessen inom tilldelad kundportfölj. Det innefattar bl.a. prospekterande, bearbetning via telefon/teams och fysiska möten på plats hos kunderna som finns runt om i hela landet. Du kommer att arbeta nära ett team av erfarna B2B-säljare och projektledare för att på bästa sätt utnyttja teamets styrkor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Key Account Manager:
• Ha det övergripande säljansvar och driva processer kopplade till utvalda nyckelkunder
• Planera, styra och koordinera alla aktiviteter för att säkerställa resultat och måluppfyllnad för plan och budget
• Etablera och bibehålla bra relationer till kunder i portföljen
• Representera Key Solutions och våra uppdragsgivare vid kontakter med ex kunder

Vad erbjuder vi?
• Tillfälle att ansluta till en snabbväxande koncern
• För rätt person finns det spännande karriärsmöjligheter
• Chansen att arbeta på en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser
• Kontor i centrala Solna

För oss är det viktigt att det är roligt att gå till jobbet och vi erbjuder ett arbetsklimat där ingenting är omöjligt. Du kan förvänta dig en ung, rolig och innovativ arbetsmiljö där alla strävar mot ett gemensamt mål.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i denna roll bör du vara ivrig inför att bli en del av en snabbväxande koncern. Det är en bred roll där du behöver vara en administrativ, ansvarstagande och engagerad person med god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter.

• Har minst 1 års erfarenhet av B2B-försäljning med uppvisbara framgångsrikt resultat
• Är kommunikativ, relationsbyggande och förstår värdet av både time- och people management
• Är effektiv, stresstålig och har förmågan att jobba mot tighta deadlines

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning.

Attraheras du av ovanstående kan du räkna med spännande arbetsuppgifter och stor arbetsglädje i ett högt tempo! Key Infrastructure befinner sig just nu i en uppbyggnadsfas, där det finns goda utvecklingsmöjligheter som inte kan erbjudas hos andra arbetsgivare.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Key Solutions koncernen består idag av över 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag med kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar. Varje månad är vi i kontakt med fler än 250 000 kunder.

Vi har 10 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Vi har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås med planer på utlandsexpansion under år 2023.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Key Solutions AB (org.nr 556794-1173), http://www.keysolutions.se

Arbetsplats
Key Solutions

Jobbnummer
7481020

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: