Jr Assistant Contact Center Manager sökes till vår största kund

Teleperformance Nordic Stockholm / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Jr Assistant Contact Center Manager

Arbetsbeskrivning
Vi söker en Junior Assistant Contact Center Manager (Jr ACM) till Klarna, vårat största projekt i Stockholm.

Som Jr ACM ansvarar du för verksamhetens resultat samt innehar personalansvar för Supervisors. Genom Teleperformance interna processer, TOPS och BEST, säkerställer du att projektets team arbetar strukturerat och når målsatta KPIer. Du rapporterar till ACM

Ditt ansvarsområde kommer att vara:

- Klientrelation och diskussioner på daglig basis
- Teamansvar och personalansvar för Supervisors
- Operationell leverans
- Ansvarig för och arbetar med processer och rutiner kring GM/finansiella mål

Vem söker vi:
Som person är du drivande, har ett tydligt ledarskap samt förmåga att våga ta beslut. Du är trygg och noggrann och har mycket goda meriter som ledare. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att leda chefer. Du är en förebild som respekterar och utvecklar dina medarbetare. Du engagerar och entusiasmerar andra och ser varje problem som en utmaning som ska lösas. Du arbetar effektivt och har en god förmåga att prioritera. Du får dina kollegor att trivas och drivas mot gemensamma mål.

Erfarenhet och kunskapskrav:

- Ekonomiska kunskaper och trivs med att jobba med siffror
- Arbetat med coachning och feedback
- Mycket goda kunskaper i engelska då stor del av kommunikationen sker på engelska
- Arbetat som Supervisor/chef/arbetsledare i minst 1år

Meriterande:

- Eftergymnasial utbildning
- Erfarenhet av att driva ett specialteam
- Studerat eller jobbat utomlands

Vidare har du en mycket god samarbetsförmåga och involverar Finance, HR och WFM i projektets utveckling.

Vad kan vi erbjuda dig?
Du får möjlighet att utvecklas i din roll som ledare. Du kommer att få nya och fler ansvarsområden samt stort inflytande på projektet. Givetvis får du den utbildning och stöttning som krävs för att hantera rollen.

Är du intresserad? - sök idag
Sista ansökningsdag är 20/1 men tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Ansök genom att bifoga CV och svara på frågorna i ansökningsformuläret.

Vid frågor eller funderingar, kontakta Louise Hamilton, HR- chef, louise.hamilton@se.teleperformance.com





Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 217,000 anställda på 340 kundservicecenter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommeslse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-12-20

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 2018/277
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Hamilton/HR-konsult 0702212276

Företag
Teleperformance Nordic Stockholm

Adress
Teleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 115

Jobbnummer
4522261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm: