Jobba extra inom kundtjänst - på ett välkänt företags e-handelss

New Terms AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos New Terms AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi på Jappa söker nu efter positiva personer som vill jobba extra med att leverera förstklassiga kundtjänstupplevelser för en av våra kunder.

Vår kund är en av Sveriges största kedjor inom köksredskap och inredning. De satsar nu hårt på sin e-handel, satsningen går mycket bra - e-handeln växer kraftigt - och de behöver nu öka sin kundtjänst.

Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund kommer du att besvara frågor som inkommer via email och chattar. Frågorna kan beröra produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. VI strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge vår kunds kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.

Arbetet är på heltid under december och med goda chanser till fortsättning efter årsskiftet.

Kundens kontor ligger väl placerat på Östermalm, Stockholm.

Vi söker dig som är flexibel OCH strukturerad. Du gillar verkligen att hjälpa andra och har förmågan att anpassa dig till olika kunders frågeställningar och på ett trevligt sätt komma till korrekt avslut.
Mängden inkommande kundfrågor varierar över tid, varför du behöver kunna anpassa ditt arbetstempo för att kunna hålla en jämn, hög servicenivå.
Detta är det perfekta jobbet för dig som exempelvis är student och som utöver en extrainkomst vill bygga ett attraktivt CV inom e-handelsbranschen.
Omgående start.

Publiceringsdatum
2020-12-08

Kravprofil för detta jobb
• Som lägst gymnasiekompetens
• Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete - meriterande om du även har arbetat med e-handel samt arbetat med kundservice.
• Du ska kunna jobba heltid under några begränsade perioder - exempelvis Black Week och julhandeln.
• Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
• Det är meriterande om du tidigare har jobbat i Zendesk och Visma tidigare.

Glöm inte att lägga till rollen "Kundtjänst och Support" i Jappa för att kunna bli hittad av kunden.
• ********************************************
Jappa är den nya lösningen för extraarbete. Du som söker efter extraarbete lägger upp din profil på Jappa och har därefter möjlighet att bli kontaktad av företag som vill anlita dig för extraarbete på dina villkor. Du anger själv din tillgänglighet, var du vill jobba och vilka löneanspråk du har.

TIPS: Vi har märkt att våra kundföretag hellre anlitar personer som har väl ifyllda profiler och som motiverar varför de passar just i den roll de lagt upp sig på. Kontakta oss på Jappa på chatten som finns på www.jappa.jobs om du vill ha hjälp att förbättra din profil.

OBS - ansökan sker genom att du registrerar din profil och din önskade roll på www.jappa.jobs. Jappa tar inte emot CVn eller ansökningar via email, dvs på det gammalmodiga sättet. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.

#jobbjustnu

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
New Terms AB

Arbetsgivare
New Terms AB (org.nr 556986-8606), http://www.jappa.jobs
115 23  STOCKHOLM

Arbetsplats
Jappas kund

Jobbnummer
5479838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från New Terms AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos New Terms AB: