Innesäljare/Sales Support till Accon SRS AB i Karlstad

Qtym AB / Säljarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qtym AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Accon Group är den ledande leverantören av bulkemballage till industri inom Norden. Med över 30 års erfarenhet, har Accons huvudfokus alltid varit på att vara en tillförlitlig affärspartner som erbjuder intelligenta emballagelösningar.

Vi erbjuder lösningar, tjänster och produkter för en lång skara industrier som t.ex. närings-, lantbruks-, läkemedels-, miljö och återvinningsindustrin samt för logistik och transport. Med kvalitet i fokus, erbjuder Accon sina kunder innovativa och hållbara lösningar.

Vår slogan "We can handle it" refererar till kärnan i Accons verksamhet; att kunna erbjuda kvalitetssäkrade och hållbara lösningar med ett fokus på långsiktiga kundförhållanden. Vi tror, att bara vid att kombinera ekonomisk växt med ett fokus på miljö- och samhällstänk, kan vi uppnå ett hållbart sätt att göra affärer på.

Accon i Sverige är delad i två systerföretag, båda är en del av Accon Group.

Accon AB ligger i Lomma och Accon SRS AB i Karlstad.

Innesäljare/Sales Support Accon SRS AB i Karlstad

Är du en person som utstrålar energi och som har en affärsmässig ådra? Har du även en förmåga att bygga tillit och skapa långsiktiga relationer? Då kan tjänsten som innesäljare passa dig perfekt!

Publiceringsdatum
2020-08-24

Om tjänsten
Som innesäljare är telefon och dator ditt främsta arbetsredskap. Du jobbar självständig men i ett nära samarbete med utesäljarna och stöttar upp och koordinerar i det dagliga arbetet mot deras kunder. Du ansvarar för att vårda och utveckla kundrelationer och arbetar aktivt med merförsäljning. Vidare är du kundernas kontaktperson vid frågor och försäljning.

I din roll som innesäljare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:
• Offertarbete
• Boka möten
• Uppföljning av offerter och prisfrågor
• Uppläggning och registrering av kunder, produkter och artiklar i affärssystemet
• Vara behjälplig med support och underlag till utesäljare
• Daglig kundkontakt via telefon och mail

Avdelningen är uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar så du får inte vara rädd för att ta i lite extra i perioder och gå utanför din trygghetszon.

Vem är du?
Vi söker dig som har höga ambitioner och stark drivkraft, kan anpassa dig till olika situationer och människor, är professionell och bra på att ta eget ansvar.
Vi tror att du är en person som drivs av resultat och affärer men också att stötta andra människor. Du är noggrann och tycker om att hålla ordning och reda.

Du är affärsmässig och ger kunder såväl som kollegor bästa möjliga service och du har en god förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och prioritera vad som är viktigast.
I din natur är du bra att kommunicera och aktivt samarbeta med dina kollegor och du driver gärna på tempot i ditt och andras arbete.

Erfarenheter
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom relevant område eller tidigare erfarenhet av liknande tjänst. Du har vana att arbete i Officepaketet samt god systemtekniks kunskap från CRM-system. Om du arbetat i affärssystemet Pyramid tidigare är det en merit. Du har lätt för att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.

Tjänsten kräver även att du har B-körkort.

Du erbjuds
För att du själv ska gilla att jobba hos Accon SRS AB så är du, förutom ovanstående, positiv och gillar att vara en del av ett team.
Vi har stora förväntningar på våra medarbetare som präglas av personligt engagemang, affärsglädje och förtroende. I gengäld erbjuder vi ett stimulerande arbete och utvecklingsmöjligheter.

Ett serviceinriktat arbete i ett spännande företag inom en innovativ framtidsbransch där du är delaktig i det mesta som händer på företaget.

Du kan läsa mer om Accon Group här https://www.accon.se/Om-oss

Anställningsvillkor
Anställning: Deltid (60% med chans upp till 100% på sikt)
Ort: Karlstad
Arbetstid: Dagtid
Lön: Enligt Överenskommelse

Intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag är 20:e september.

Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andrea Meyer på, 072 146 11 64 eller på andrea.meyer@qtym.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qtym AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Qtym AB (org.nr 556389-2081)

Arbetsplats
Qtym

Jobbnummer
5331414

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qtym AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qtym AB: