Initiativtagande koordinator/samordnare sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du en serviceminded och självgående koordinator som söker efter ett uppdrag i Göteborg? Då har vi på Adecco Office & HR tjänsten för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta för ett av Göteborgs bostadsbolag och hjälpa till att samordna arbetet när mediaboxar ska installeras i ett antal av bostadsbolagets kunders lägenheter. I rollen som koordinator kommer du att få en lista med vilka lägenheter som saknar denna dosa, varefter du ska lägga upp ett schema för i vilken ordning som lägenheterna ska besökas för att göra arbetet så effektivt som möjligt. Som koordinator är det din uppgift att se till att hyresgästen är hemma alternativt har lämnat nycklar så att de som ska installera dosan kan komma in i lägenheten. Eventuellt kan det ingå att dela ut informationsblad om detta till hyresgästerna.

Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta som uthyrd konsult hos vårt kundföretag. Uppdraget startar omgående och pågår i ca 2-3 månader. Arbetets omfattning är på heltid, dagtid.

Vem trivs här?
Du som har god datavana och intresse för ett serviceinriktat och administrativt arbete kommer att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Har du dessutom tidigare erfarenhet ifrån fastighetsbranschen, som exempelvis fastighetsskötare, kommer du att känna dig bekväm i din nya roll.

Är du som person ansvarstagande, initiativrik och besitter en god social kompetens kommer du att trivas utmärkt. Ser du dig även som en lösningsfokuserad och serviceminded person är detta arbetsplatsen för dig. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1639859

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 - 725 45 16 eller helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-11-07

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1386070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: