Humana Assistans söker Kurdisktalande Kund- och Assistentansvari

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana.

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 12 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se

Anställning ett föräldravikariat tom 2020-08-31 med goda möjligheter till tillsvidareanställning.

Publiceringsdatum
2019-11-13

Dina arbetsuppgifter
Som kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.

Kärnan i uppdraget är att säkerställa att assistansen bedrivs på ett så kvalitativt och effektivt som möjligt. Det är en utmanande roll som kräver både en stark servicemedvetenhet, integritet och ansvar. Du kommer ha ansvar för leverans, budget och personal och kommer ingå i en grupp med 8 andra Kund- och Assistentansvariga där arbetet präglas av ett starkt engagemang, nära samarbete och mycket glädje.

För mer information om rollen: https://www.humana.se/jobbportalen/manga-olika-roller/kund-och-assistentansvarig/

Kvalifikationer
Vilken formell utbildning du har bryr vi oss mindre om. Kanske har du studerat någon eftergymnasial utbildning, t ex Personalvetare, Beteendevetare eller Socionom?, eller har du kanske relevant erfarenhet från en liknande roll? Det viktigaste är att du är en driven person som delar vår värdegrund: Engagemang, Ansvar och Glädje.

För just den här rollen behöver man tala och skriva Sorani flytande, och har du erfarenhet av kundservice eller personligassistans är det meriterande.

För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga. Som person är du strukturerad, noggrann och självgående.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och omväxlande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett företag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och för våra arbetsuppgifter. Vårt kontor är placerat centralt i Stockholm på Kungsholmen.

Läs gärna mer på: https://www.humana.se/

Tillträde: Enligt överenskommelse

Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
2020-08-31, med goda möjlighet till tillsvidareanställning Heltid 100%

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Humana Assistans AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Humana Assistans AB (org.nr 556605-3996), http://www.humana.se/personligassistans

Jobbnummer
4955081

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: