HR-assistent till Nederman - Randstad AB - Administratörsjobb i Helsingborg
HR-assistent till Nederman
Randstad AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs
Visa alla jobb hos Randstad AB i Helsingborg

HR-assistent
Nederman söker en HR-assistent med placering vid huvudkontoret i Helsingborg. Vi söker dig som kan omvandla idé till konkret handling och som trivs i en föränderlig miljö. Är du redo för nya utmaningar inom HR och vill vara med på en spännande resa framåt? Då kan detta vara din nästa utmaning!

Publiceringsdatum
2018-05-18

Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR-assistent har du en omväxlande vardag och kommer stödja dina kollegor inom HR-relaterade områden. Initialt arbetar du med att stötta HR-chefer i det löpande dagliga arbetet samt vara delaktig i vidareutvecklingen av globala HR-processer. Vidare kommer du att arbeta självständigt i interna projekt över hela organisationen samt vara delaktig vid implementering och uppföljning av nya system, lagstiftningar och policys.

Interna projekt och processer kan röra allt från att utveckla e-learningutbildningar och onboardingprogram till att ta fram statistik för den globala organisationen. Vårt koncernspråk är engelska.

Vem är du?
Vi söker dig som vågar utmana nuvarande struktur, är självgående och gärna bidrar med nya idéer.

För att klara av rollen behöver du ha:

* Akademisk examen med inriktning HR, Personal och arbetsliv eller ekonomi

* Masterexamen inom HR, PA eller ekonomi är mycket meriterande

* Drygt ett års arbetslivserfarenhet

* Erfarenhet av att studera utomlands alternativt arbeta i ett engelskspråkigt företag

* Behärska engelska flytande i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett stort engagemang i allt du gör samt en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Vi erbjuder dig:
Som anställd hos Nederman erbjuds du goda anställningsvillkor i en snabbrörlig organisation som kännetecknas av en stark företagskultur och tydliga värderingar. Nederman bidrar till framtidens samhälle med ett tydligt fokus på miljöteknik.

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är Välkommen att skicka in din ansökan via Randstads rekryteringssystem senast den 10 juni 2018. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

För information: I den här rekryteringen samarbetar Nederman med Randstad. Kontaktperson är Mikaela Hutzelmann: 0768-554059 alternativt mikaela.hutzelmann@randstad.se

Om företaget
Nederman grundades 1944 av Philip Nederman, en pionjär inom luftrening för att förbättra arbetsmiljön på fabriker och skydda industriarbetare mot hälsofarliga luftföroreningar. Nederman har fortsatt att utveckla produkter, system och tjänster, och har idag marknadens mest kompletta utbud av produkter och tjänster som skyddar människor, miljö och produkter mot de skadliga effekterna av industriella processer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-10
Ange följande referens när du ansöker: 201145387
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikaela Hutzelmann - Persson mikaela.hutzelmann@randstad.se +46768554059

Företag
Randstad AB

Adress
Randstad AB
Kungsgatan 6
25231 Helsingborg

Kontorsadress
Kungsgatan 6, 25221 Helsingborg

Jobbnummer
4152104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: