Hero söker efter Innesäljare för kommande uppdrag i Stockholm

Hero AB / Säljarjobb / Stockholm
2021-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hero söker efter Innesäljare för kommande uppdrag i Stockholm" (publicerad 2021-11-30) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en driven och resultatinriktad person som drivs av att prestera? Skicka då in din ansökan redan idag för framtida uppdrag inom Stockholmsområdet. Vi på Hero har flertalet spännande kunder som efterfrågar medarbetare som brinner för service, ekonomi och administration.

Dina arbetsuppgifter som innesäljare kan se olika ut beroende på vilken kund du arbetar hos men här nedan följer exempel på arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar;

• Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
• Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
• Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
• Nykundsbearbetning

Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller inom butik tidigare. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig. Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning.

Du ska

• Tala och skriva flytande på svenska
• Gymnasial bakgrund
• Goda IT kunskaper

Arbetstider, tillträde och omfattning

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-10-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se
072 991 88 58

Jobbnummer
6063762

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: