Har du förmågan att inspirera andra och vill ta första steget i

Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Norrköping
2018-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Har du förmågan att inspirera andra och vill ta första steget i " (publicerad 2018-12-10) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Norrköping, Linköping, Ödeshög, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Ta första steget i din karriär som ledare! Vi söker nu dig som brinner för coaching och att utvecka individer och vill anta en roll som Quality Coach med säljinriktning till Telenor.


Arbetsbeskrivning

Webhelp i Norrköping utökar nu kontoret med en Quality Coach till vår kund Telenor. Där arbetar vi med att ge Telenors kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Quality Coach med säljinriktning kommer du ansvara för att coacha, utbilda och stödja Advisors i deras individuella utveckling inom kundtjänst och sälj.
Du ansvarar även över att upprätthålla höga kvalitetskrav.

Rollen som Quality Coach innefattar att du analyserar och implementerar resultat, samt förbättrar Advisorns dialog med kunden. Du visar intresse och är positiv till att utveckla dina kollegor och förser dem med de absolut bästa verktygen för att de ska lyckas nå sina mål. Du kommer rapportera till uppdragets Quality Manager.

Din Profil:
Gymnasiekompetens med minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A.
Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Du är utåtriktad.
Du är entuasiastisk och driven.
Du har ett coachande förhållningssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan leverera budskap individuellt så att det passar just den kollega du coachar.
Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina mål.

Meriterande är:
Erfarenhet av att coacha inom försäljning
Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Vana vid Excel.
Goda kunskaper i MS Office.
COPC kännedom

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.



Om jobbet

Ort
Norrköping

Lön / Förmåner
Fast månadslön enligt överenskommelse
Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstid / Varaktighet
Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: vardagar 08:00-19:00, helger 9-17
Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning
Tillsättning sker enligt överenskommelse
Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-17

Ersättning
100%
100%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rekrytering nordicrecruitment@nordic.webhelp.com

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
S:t Persg. 19 NORRKÖPING
60233 Solna

Kontorsadress
S:t Persg. 19 NORRKÖPING

Jobbnummer
4407880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: