Handläggare till verksamhet i Stockholm - Bemannia Kontor AB - Butikssäljarjobb i Stockholm
Handläggare till verksamhet i Stockholm
Bemannia Kontor AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2021-01-12
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm
Har du högskoleutbildning och minst 3 års arbetserfarenhet som handläggare, minst 6 månaders kompetens inom att leda förändring/ projekt samt minst 6 månaders erfarenhet av att ha arbetat inom offentlig förvaltning? Då kan det vara dig vi söker!
Om uppdraget
Nu söker vi en handläggare till en verksamhet i Stockholm. Uppdraget startar vecka 7 2021 till 31 oktober 2021. Arbetsfart är heltid de första 3 månaderna, därefter 40% arbetsfart resterande tid på uppdraget.
Publiceringsdatum
2021-01-12
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta utifrån riktlinjer, praxis och förutsättningar i nära samarbete med kolleger. Utarbeta förslag/ beslutsunderlag på hur en ny arbetsprocess utformas att utreda, granska och handlägga frågor. Handlägga underlag för beslut att analysera, utvärdera tidigare genomfört arbete och utifrån detta förslå lösningar framåt. Även att planera, genomföra och följa upp aktiviteter.
Kvalifikationer
högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
goda kunskaper i MS Office
minst sex månaders kompetens inom och erfarenhet av att leda förändring/projekt
minst sex månaders erfarenhet av att ha arbetat inom offentlig förvaltning
goda kunskaper i svenska språket såväl i tal som i skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sebastian Ragnarsson på Sebastian.Ragnarsson@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning
Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Bemannia Kontor AB
Jobbnummer
5518933
Sökord
Bemannia Kontor AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2021-01-12
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Stockholm
Har du högskoleutbildning och minst 3 års arbetserfarenhet som handläggare, minst 6 månaders kompetens inom att leda förändring/ projekt samt minst 6 månaders erfarenhet av att ha arbetat inom offentlig förvaltning? Då kan det vara dig vi söker!
Om uppdraget
Nu söker vi en handläggare till en verksamhet i Stockholm. Uppdraget startar vecka 7 2021 till 31 oktober 2021. Arbetsfart är heltid de första 3 månaderna, därefter 40% arbetsfart resterande tid på uppdraget.
Publiceringsdatum
2021-01-12
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta utifrån riktlinjer, praxis och förutsättningar i nära samarbete med kolleger. Utarbeta förslag/ beslutsunderlag på hur en ny arbetsprocess utformas att utreda, granska och handlägga frågor. Handlägga underlag för beslut att analysera, utvärdera tidigare genomfört arbete och utifrån detta förslå lösningar framåt. Även att planera, genomföra och följa upp aktiviteter.
Kvalifikationer





Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sebastian Ragnarsson på Sebastian.Ragnarsson@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning
Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Företag
Bemannia Kontor AB
Jobbnummer
5518933
Sökord