Handläggare sökes till uppdrag i Södertälje!

Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Södertälje
2023-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare sökes till uppdrag i Södertälje!" (publicerad 2023-09-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Södertälje, Järfälla, Sundbyberg, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Är du passionerad inom kundservice och letar efter en arbetsplats där du dagligen har kontakt med kunder och återförsäljare, samtidigt som du utför administrativa uppgifter i en snabb och dynamisk miljö? Just nu letar vi efter handläggare till vår kundservicedel på Service Operation-avdelningen, där vi hanterar våra serviceavtal. Vi ser fram emot att få din ansökan!

OM FÖRETAGET

Hos oss får du möjlighet att arbeta på ett av Sveriges ledande företag inom bilindustrin. Vi strävar efter att ge människor friheten att förflytta sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Vårt företag är kända för vårt ledande varumärke inom elbilar och vår passion för en hållbar värld som behöver förändras. Vi arbetar ständigt med att driva innovation och utveckling, vilket ger dig fantastiska möjligheter att växa och utvecklas i din karriär.

Vi är baserade i Södertälje och ansvarar för en rad olika områden, inklusive produktplanering, marknadsföring, kommunikation, service och mycket mer.

Vi ser fram emot att berätta mer om företaget under intervjun.

OM TJÄNSTEN

Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. De är idag ett team på omkring 12 personer som arbetar med avtal från början till avslut. Kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från våra kunder och återförsäljare gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till övriga avdelningar inom företaget. Övriga arbetsuppgifter är, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m.

VEM ÄR DU?

För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att anpassa dig snabbt till förändringar och att du värdesätter professionellt bemötande av kunder i alla situationer. Du är en lösningssökande person som lätt kan ta dig an nya arbetsuppgifter. Initiativtagande, ansvarstagande, noggrannhet och förmågan att prioritera är egenskaper som du besitter, och du har förmågan att arbeta självständigt på ett organiserat och effektivt sätt.

Din tidigare erfarenhet inom kundservice och administration, eller arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknaden, kommer vara till stor nytta i rollen. Vi ser även gärna att du har ett starkt intresse för och/eller erfarenhet av bilbranschen, då detta kommer bidra till din trivsel och framgång i rollen.

Vidare ser vi gärna att du har:
En gymnasial utbildning (meriterande om du har en eftergymnasial utbildning)
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Goda dator och systemkunskaper


PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: Mer information vid intervju
Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Södertälje, Hovsjö (möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Kontorstider (08.00 - 17.00)

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN
Vi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)

Jobbnummer
7838569

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: