Handläggare för uppdrag på ststlig myndighet i Norrköping - Kornboden - Administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Norrköping
Handläggare för uppdrag på ststlig myndighet i Norrköping
Kornboden / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping
Visa alla jobb hos Kornboden i Norrköping

Vi söker en nu handläggare för konsultuppdrag på en statlig myndighet i Norrköping. Tjänsterna skall tillsättas snarast möjligt och kommer pågå upp till 3 månader. Uppdragets omfattning: 100%. Arbetstiderna är dagtid mån-fre.



Publiceringsdatum
2018-03-08

Dina arbetsuppgifter
Som handläggare har du en koordinerande roll på kontoret, hjälper dina kollegor att uppnå mål i rätt tid och fungerar som en servicefunktion för olika intressenter. I tjänsten handlägger du generella ärenden, driver egna förbättrings/förändringsarbeten, upprättar kallelser samt skriver protokoll vid olika typer av möten., rapporterar och följer upp avtal. I arbetet har du även en rad olika ekonomiadministrativa uppgifter, exempelvis upprätta och kontrollera fakturor samt ta fram uppgifter för vår ekonomiuppföljning.



Kvalifikationer
Du har högskoleutbildning med juridisk eller ekonomisk inriktning eller annan utbildning i kombination med erfarenhet som arbetsgivaren bedömer lämplig för befattningen. Vi ser det som en merit om du har erfarenhet av att arbeta med fastighetsförvaltning och fastighetsadministration. Du har erfarenhet av administrativt arbete och av att skriva protokoll och ta minnesanteckningar samt erfarenhet av att jobba med ekonomiuppföljning. Du ska även ha arbetat i en serviceinriktad roll. Det är meriterande med erfarenhet av professionellt bemötande som exempelvis kundbemötande. Det är även meriterande med erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet. Erfarenhet av arbete med lokal och fastighetsekonomi är också meriterande.

Du har god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du har även goda kunskaper i Officepaketet. Det är även meriterande är kunskap i fakturahanteringssystem (Raindance), ekonomisystem (Agresso), Projekthanteringssystem (Antura) samt ärendehanteringssystem(Nilex).

Personliga kompetenser
Du är en lagspelare som gillar att jobba med människor och i team
Du har stor kunskap i officepaketet och är mycket bra på excel
Meriterande om du har kunskap- och eller intresse av att jobba med systemstöd för att stödja verksamheten
Du är en serviceinriktad person som mer ser möjligheter en hinder



Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag!

I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Sahlin, Konsultchef madelene.s@kornboden.se 019-6890134

Företag
Kornboden

Adress
Kornboden
Drottninggatan 26
70210 Örebro

Kontorsadress
Drottninggatan 26

Jobbnummer
4008990

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kornboden: