Företagssupport / Teknisk support / Start 5 September

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
2022-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Företagssupport / Teknisk support / Start 5 September" (publicerad 2022-08-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget och anställning hos Telia på sikt.

Om företaget
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, Göteborg och Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Service Desk Analyst inom Service Desk Enterprise ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder som har 250 anställda och uppåt, inklusive stora internationella företag samt offentliga kunder såsom kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att kundens ärende tas om hand, återkopplas och löses inom kundens avtalade SLA. Kunden får ett tydligt omhändertagande av deras ärenden där de kan följa progressen och få löpande information via kundportalen för företagskunder. Huvudsaklig arbetsuppgift som Service Desk Analyst är att hjälpa kunden och det görs genom att analysera, kategorisera och prioritera inkommande Incidenter. Kunden kommer in via telefon, mail eller via kundportal. Inom ditt ansvar gäller utöver att registrera ärendena från kund att svara på diverse frågor och att lösa ärendena i den mån som det är möjligt eller att delegera till dem som kan hjälpa kunden. Du blir i din roll "spindeln i nätet" med bred kompetens om kundernas behov. Du tar ett helhetsansvar för ärendena End-2-End.

• Ta emot kunder och löser deras ärende enligt deras SLA
• Analysera och prioritera inkommande incidenter

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
• Meriterande med tidigare erfarenhet av support- och incidenthantering
• Meriterande med kännedom om ramverket ITIL
• Du har mycket god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver sina processer vidare. Du har förmågan att ta egna beslut, samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och väl medveten om kvalitetsstandard och du lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Då den främsta kommunikationen sker i skrift ser vi har du har förmågan att uttrycka sig i skrift och tal, vidare lägger du stor vikt vid att vara informativt och tydligt i ditt sätt att uttrycka dig.

Övrig information:

Start: 5 September
Plats: Sundsvall, Göteborg och Luleå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, order, orderadministratör, support, kundtjänst, kundservice, administration, teknik, telekom, molnbaserade lösningar, växel, telefoni, kund, kontakt, ärende, B2B, uppdrag, heltid, service desk, försäljning, företag

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sanna Strandin
sanna.strandin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6862700

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: