Finsktalande värdepappersadministratör till företag i city

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten
Vår kund är ett privatägt värdepappersbolag som grundades 2006. Företaget är en ledande distributör av kapitalskyddade och ej kapitalskyddade placeringsprodukter för privatpersoner, företag och institutioner. Företaget sitter centralt inne i city i trevliga och moderna lokaler. På kontoret mitt i Stockholm city arbetar idag ca 15 personer. I denna roll kommer du få arbeta brett med värdepappersadministration. Du kommer att ha mycket kontakt med det finska kontoret, vilket har ett mycket tätt samarbete med det svenska. Nu söker vi efter en person som kan täcka upp för en föräldraledighet på 12 månader med startdatum kring mitten av januari 2019.

Publiceringsdatum
2018-11-16

Dina arbetsuppgifter
Som värdepappersadministratör kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter:

* Kassahantering
* Avstämningsarbete
* Fondhandel
* Andra allmänna administrativa arbetsuppgifter
* Flytande i svenska och finska, i både tal och skrift

Anställningstyp/arbetstider
Heltid med kontorstider, 38,5h/vecka
Startdatum är önskvärt i mitten av januari 2019 och avser ett konsultuppdrag via Placera Personal på 12 månader.


Kvalifikationer
För att passa i rollen hos vår kund tror vi att du har en tidigare ekonomibakgrund med bokföringsvana. Som person är du noggrann, ambitiös och har ett stort engagemang och egen drivkraft.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Nyckelord: värdepappersadministratör, ekonomi, ekonomiassistent, finska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Kontorstider: 38,5h/v Startdatum: önskvärt i mitten av januari 2019, konsultuppdrag via Placera Personal på 12 månader.

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Ekenstam 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
4463029

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: