Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Unilever

Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Solna
2021-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundtjänstmedarbetare till Unilever" (publicerad 2021-11-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du finska som första eller andra språk? Då kan det vara dig vi söker till uppdraget hos vår kund Unilever i Solna!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Webhelp Nordic jobbar med Unilever, ett välkänt företag som agerar för ett flertal olika företag inom livsmedel. Vi söker dig som tillsammans med oss på Webhelp är ansiktet utåt för Unilevers konsumentkontakt.

Unilever är ett av världens ledande företag som säljer och tillverkar konsumtionsvaror. De marknadsför fler än 400 varumärken i drygt 190 länder. Varje dag använder 2,5 miljarder människor Unilevers produkter för att se bra ut, må bra och få ut mer av livet. Det är ca en tredjedel av jordens befolkning som väljer något av Unilevers varumärken som Lipton, Knorr, Dove och Hellmann 's eller bland ikoniska märken som Bango i Indonesien och Suave i USA. Tretton av världens främsta 50 varumärken ägs faktiskt av Unilever.

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon, mail och chatt.

VI SÖKER DIG SOM...

• . är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för konsumentens behov. Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. Du har en mycket god social och verbal förmåga samt uttrycker dig väl i tal och skrift. Främsta fokus ligger på kvaliteten för de inkommande samtal och mail som kommer från de nordiska konsumenterna. Vi tror att du som söker är en kommunikativ och lyhörd person som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.

Publiceringsdatum
2021-01-20

Kvalifikationer
• Goda språkkunskaper i det finska språket samt svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga
• God datorvana
• Erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande
• Fyllt 18 år
• Finns ej med i belastningsregistret

Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

• Månadslön + språktillägg
• Kollektivavtal med Unionen
• Friskvårdsbidrag
• Utvecklingsmöjligheter

Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas.

START: Så snart som möjligt

PLACERINGSORT: Solna

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning, tillsvidare

ARBETSTIDER: Måndag- Fredag 08:00-16:30

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-01-04

Intervjuer sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Making business more human for the world's most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of EUR1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

finnish #swedish

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Webhelp Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)

Arbetsplats
Webhelp Sweden

Jobbnummer
5531440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Sweden AB: