Finsktalande kundservicemedarbetare till marknadsledande e-hande

Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundservicemedarbetare till marknadsledande e-hande" (publicerad 2022-02-16) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Trivs du i en fartfylld, dynamisk och snabbväxande miljö? Vill du vara med på resan att bygga marknadens bästa kundservice?

Om bolaget

Trivs du i en fartfylld, dynamisk och snabbväxande miljö? Vill du vara med på resan att bygga marknadens bästa kundservice?

Bolaget är ett av Sveriges största och snabbast växande skönhetsbutiker på nätet. Företagets produktsortiment omfattar parfymer, hårprodukter, smink och hudvård från världsledande varumärken. Trots att bolaget har en stor kundbas är det en relativt liten och sammansvetsad organisation, de värdesätter sina medarbetare högt och brinner för gemenskap. Du kommer att sitta i bolagets öppna landskap med kollegor som arbetar med kundtjänst, marknadsföring, inköp och ekonomi. Företaget är väldigt stolta över deras kundtjänst som har bidragit till att de har goda resuméer. I denna roll blir du en del av ett ambitiöst, dynamisk och serviceinriktad organisation.

Publiceringsdatum
2022-01-26

Om tjänsten
Vi söker nu efter en Finsktalande driven och engagerad kollega till bolagets kundteam med kontor centralt i Stockholms innerstad. Du tillhör ett team på 3 personer som hjälps åt med alla olika typer av kundfrågor och du ansvarar för hela ditt kundärende. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara att kommunicera med bolagets kunder genom att svara på mejl och på sociala medier samt telefon. En betydande del av arbetet är att synkronisera kundtjänstarbetet med lagerpersonal, betalpartner och fraktbolag.

Dina primära arbetsuppgifter kommer innefatta att besvara frågor och assistera kunder gällande:

• Orderhantering
• Leveranser
• Reklamationer
• Returflöde
• Betalningar

Om dig

I rekryteringen till denna roll som en del av kundteamet på bolaget kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Företaget har en dynamisk miljö och en god gemenskap med högt i tak. För att du ska trivas bra i teamet tror vi att du är en driven person som tycker om att ta egna initiativ, du är prestigelös och sätter alltid laget framför jaget. Du är nyfiken och drivs av utmaningen att hela tiden utvecklas och lära dig nya saker. Du har en stark servicekänsla och arbetar alltid med kunden i fokus. Du talar och skriver på både svenska, finska och engelska obehindrat.

Kvalifikationer
Avslutad gymnasial utbildning.
Erfarenhet från servicerelaterade yrken.
Goda datorvana och goda kunskaper i Office-paketet samt Outlook.
Flytande i finska, svenska och engelska i tal samt skrift.

Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom e-handel och har arbetat dagligen med olika orderhanteringsprogram. Ytterligare språkkunskaper så som danska är även meriterande.

Tillträde, omfattning och anställning

Bolaget sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag 08-17. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av kunden direkt. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hero AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hero AB (org.nr 556797-2533), http://www.hero.se

Arbetsplats
Hero

Kontakt
Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se

Jobbnummer
6283305

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: