Finsk och norsktalande kundservicemedarbetare sökes till Ellos

AB Effektiv Borås / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Effektiv Borås i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Är du duktig på finska eller norska och har tidigare arbetat inom kundservice och backoffice?

Ta chansen och sök rollen som kundservicemedarbetare till Ellos.

Om vår kund
Ellos Group är en ledande e-handelsgrupp i Norden med bolagen Ellos, Jotex och Stayhard. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Ellos Group - med huvudkontor i Borås - är verksamt i samtliga nordiska länder. Ellos Group har ca 600 medarbetare och omsätter runt 2 miljarder kronor.

Dina arbetsuppgifter

Vill du ta dig an mer utvecklande ärenden i en Front Line eller Back Office-funktion?

Arbetsuppgifterna innefattar att sitta mot den finska eller norska marknadens kunder som support mot kund. Front Line Agenter hanterar e-mejl, telefonsamtal samt sociala medier, medan Backoffice Agenter hanterar reklamationer och har kontakter både internt såväl som externt. Du kommer att arbeta med välkända varumärken inom mode och heminredning.

Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid och dagtid på ett välkänt företag med kända varumärken, utvecklingsmöjligheter och en stor bredd av arbetsuppgifter relaterade till olika ärenden och produkter.

Vill du vara med och bidra till hög kundnöjdhet och bli en representant för vår kund?


Din profil
Vi söker dig som kan flytande finska eller norska i såväl tal som skrift. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och vill nu ta nästa kliv. Din förmåga att sätta dig in i nya system och arbetssätt är mycket god och du kan snabbt växla mellan olika uppgifter och system. Vidare förstår du dialogstrategier i olika kanaler anpassat till både målgrupp och kommunikationskanal.

Som person är du mycket serviceinriktad, lösningsorienterad och har en drivkraft att förstå och lösa komplexa kundärenden. Vidare har du ett stort engagemang i att utbilda medarbetare för att förbättra kvalitet och säkerställa korrekt hantering i ärenden. Du gillar att lösa såväl de akuta händelserna till att se de långsiktiga förbättringsmöjligheterna. Viktigast av allt: Du har viljan att göra det lilla extra för att nå hög kundnöjdhet!

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Villkor:

Start: Omgående.
Placering: Viared, Borås.
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: Måndag - fredag mellan 07.30 -16.30.
Löneform: Fast.


Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Ange följande referens när du ansöker: 1152
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Björsell christina@effektiv.se

Företag
AB Effektiv Borås

Adress
AB Effektiv Borås
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås

Kontorsadress
Skaraborgsvägen 3B

Jobbnummer
4511423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Effektiv Borås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Effektiv Borås: